Lunginflammation? Vad är fel!??
Var förkyld för några veckor sedan.. Och det bröt väl aldrig riktigt ut. Hade lite ont i halsen och frös i ett par tre dagar, sen var det bra igen.
Men nu för någon vecka sedan började jag hosta torrhosta helt plötsligt. Gör ont när jag hostar, och det börjar komma mer och mer slem. Minsta ansträgning gör mig helt SLUT. Och hostan tar kål på mig.
Nu har jag lite feber och ont i huvudet, men jag känner mig så SVAG. Känns som jag hade 40 graders feber och detta har eskalerat. Är iofs gravid någonstans i början, men det känns mer som att det är hostan som gör mig orkeslös..
Börjar fundera på om det är lunginflammation? Men man blir väl sjukare av det och orkar väl knappt stå?? Och då borde jag väl inte blivit frisk och sen nu sjuk igen?
Grejen är att jag har inga andra förkylningnsymptom än hostan. Ingen snuva eller så.. ja nu lite feber men inte mycket..
Hatar att springa hos läkaren, och dem kommer säkert bara säga att det är förkylning.. Men en del av mig säger att det är något fel.
NI som haft det hur yttrade sig..? Och hur "Ont" får man i lungorna om det är inflammation? För just nu gör det ont i typ mellangärdet och ryggen då jag andas in.. och när jag hostar känns det som något går sönder typ..
Jättetacksam för svar...