• Anonym

Blöder från underlivet efter toalettbesök....

När jag varit på toa och gjort nr 2 och jag har behövt krysta blöder jag lite från underlivet. Det är inte hemorojder eller sprickor kring anus, utan det kommer från underlivet. Jag blöder inte varje dag utan bara när jag behövt "ta i".

Någon som känner igen detta eller vet vad detta beror på?

• Svar på tråden Blöder från underlivet efter toalettbesök....
  • Anonym (viktigt)

Nej men du måste ju kolla upp det där.

• Anonym (y)

låter inte bra alls, bäst att kolla upp så fort som möjligt.

• Anonym

kolla upp de kan vara något som blir irriterat och när du går på toa så börjar de blöda pga de

• Anonym

Skall till min BM i morgon och kommer höra med henne då. Tänkte bara att det kanske var någon som visste här...

• Anonym

För mig är det likadant! Vad sa BM?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-10-17 08:53:53 följande:
    För mig är det likadant! Vad sa BM?
    Jag fick en läkartid eftersom jag haft så många missfall så minsta lilla rosa är ett stressmoment för mig. Allt såg fint ut och antagligen så är det så att  slemhinnorna blöder lite vid ansträngning eftersom de är mer sköra nu. Nu är jag i v.14 och det har gått över.
  • Anonym

Vad jag hört kan det vara ganska vanligt att man blöder lite när man får ta i. Så var det för mig med en gång, kom bara lite blod. Men skönt att du fick det uppkollat, lycka till nu!

• Cancer orolig

Hej! Jag upplever samma symtom nu och har varit hos läkaren och lämnat cellprov. Får man fråga vad som var felet hos dig?

• Anonym (Hm)

Så är det alltid för mig. Inte gravid.

Ni som haft det och varit hos läkare får gärna berätta varför. Men det känns ganska normalt?

Svar på tråden Blöder från underlivet efter toalettbesök....