• iggelpiggel

Nyfiken.... vad kostar ett paket blöjor???

Tjiingelings......

Jag är lite nyfiken på ....vad kostar ett libero blöj paket hos dig i eran butik???

På våran ica butik som då ligger på landet alltså 6 mil norr om en stor stad...här kostar det 159kr....de är ju rena rånet ju....

• Svar på tråden Nyfiken.... vad kostar ett paket blöjor???
  • Kazeer

Ordinariepriset är jag lite osäker på, eftersom jag aldrig betalar det, men jag tror att det ligger runt 125 kr.

På ICA Maxi kostar ett paket 99 kr, om man samtidigt handlar andra varor för 200 kr. På Coop i "byn" kostar ett paket 89 kr, om man samtidigt handlar andra varor för 150 kr.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • cicci85

105 kr brukar jag betala på coop forum.

• Lisa1976

jag betalar 89kr för Libero på Kvantum i V Frölunda (om man handlar för 300kr)

• Gyllan

Här på Coop är det medlemspris på både Pampers och Libero, 89 kr/pkt.

Coops egna blöjor får man två paket för 149.

• Modgun

109 på willys.
    två paket för 99kr styck det tredje 125 på coop har jag för mig.
    Men det normala priset brukar ligga på 108-109 typ.

• Pfyrix

hmmmmm coop tar 105 tror jag och maxi vet jag inte, vi kör bara på pampers storpack. 93 blöjor för 158 kr.. ingen anledning då att köpa  de små paketen. :)

• gullunge1

99:- på vårat ica och då behöver man inte handla för 300. 
    det är ett rabatt pris dom har nästan jämt, ibland kostar dom till ord.pris på 119:- 

Tova 100317
  • iggelpiggel

Ja jag brukar köpa stor pack på kvantum(uppsala) eller på willys(uppsala) för där är det klart billigare.... men  nu tog blöjorna slut och då tänkte jag då går jag till vår ica butik... men jag kan säga att det blev sjutton inga blöjor där.... hutlöst  dyrt ju...

• Modgun
    iggelpiggel skrev 2010-10-06 09:58:11 följande:

Ja jag brukar köpa stor pack på kvantum(uppsala) eller på willys(uppsala) för där är det klart billigare.... men  nu tog blöjorna slut och då tänkte jag då går jag till vår ica butik... men jag kan säga att det blev sjutton inga blöjor där.... hutlöst  dyrt ju...

På vårat willys så kunde man nu i helgen köpa deras blöjpaket för 50 kr styck. kolla om det finns något sådant erbjudande i din närmaste willy´s butik.
  • iggelpiggel
    Modgun skrev 2010-10-06 10:00:10 följande:
    På vårat willys så kunde man nu i helgen köpa deras blöjpaket för 50 kr styck. kolla om det finns något sådant erbjudande i din närmaste willy´s butik.
    Oj jaaaaaa det ska jag absolut kolla upp...tack för tipset
Svar på tråden Nyfiken.... vad kostar ett paket blöjor???