• våranstjärna

mammajacka från bonprix.se....

hej

äger ni en sådan kanske?

jag har bf i början på januari & vill inte gärna lägga en förmögenhet på mammajacka som jag ska ha i 3 månader.

bilderna på jackorna är ganska otydliga och olika varandra...
    ni som har köpt en är ni nöjda? hur är storlekarna?

• Svar på tråden mammajacka från bonprix.se....
  • Massamys

Jag köpte en jacka därifrån strl 42 . Tunn och väldigt kort i ärmarna, bra vidd var det för magen i alla fall lite sämre för bysten.... Inte helt nöjd. Men det får gå så länge det går

• lilla snöflingan
    Massamys skrev 2010-10-08 09:11:58 följande:
    Jag köpte en jacka därifrån strl 42 . Tunn och väldigt kort i ärmarna, bra vidd var det för magen i alla fall lite sämre för bysten.... Inte helt nöjd. Men det får gå så länge det går
    Vilken jacka var det?
  • MarreB

Jag köpte precis en jacka från H&M vanliga avd.blev förvånad att den satt så  bra!
    Min man pekade på den o jag provade för att ej vara så gnällig;) Kostade 399kr,svart,lagom tjock,parkasmodell,så jag kunde dra åt i midjan,knälång.hade väldigt mycket plats över magen samtidigt som den satt snyggt övrigt.jag e i vecka 26 !Luva med päls som var avtagbar.Helt klart prisvärd o lätt o skön på:)

• Kallfront

Jag beställde en från Bonprix, men skickade tillbaka den då den var hiskeligt ful. Både modell, färg och kvalitet. Köpte en "vanlig" jacka på Åhléns (Å+) som är riktigt snygg och som jag kommer att kunna ha efteråt också.

• Mille11

Jag har en från bonprix, den med pälskragen, och jag gillar den! Är väl en M i vanliga fall och beställde en 42. Jag är ganska kort så jag gillade längden på den och även armarna var lagom. Har inte använt den ännu för jag är så himla varm och tycker det är väldigt varmt ute fortfarande, men den är väldigt rymlig runt magen så jag tror nog den blir perfekt när det börjar bli lite kallare och snön kommer. :) Väldigt nöjd!

Svar på tråden mammajacka från bonprix.se....