• ThereseK

Helt ute o färga underhåret nu??

vill göra nå med mitt blonda hår, vill halite färg..

har en liten hemma så frissan e uteslutet, slingor vet jag inte om jag kan göra själv..
    underhåret har jag frhat hemma förut o d funka.. men är man totalt lost om man gör nå sånt nu??

vad kan man annars göra? vill inte färga hela håret..

• Svar på tråden Helt ute o färga underhåret nu??
  • Joico

Hehe jag tror nog inte att mörkt underhår (eller avvikande färg mot resten öht) är särskilt "inne". Inte är det då snyggt iallafall.

Slingor är inte så svårt, kanske kan du få hjälp av man/sambo/kompis

• Fridapida

Håller med föregående talare... färga underhåret i avvikande färg - ute! Oh dessutom inte direkt snyggt

• Tjoflöjt

Har det nånsin varit inne?  Skrattande

Men vill du ha underhåret färgat, så kör på! Man ska ha nåt man trivs i först och främst.

• Voldemört

Det är hur inne som helst.
    Min mamma ( 65år ) färgade håret så nu i veckan och hon är väldigt up to date med modet

Helt seriöst alltså, så har hon och hennes väninnor håret så, så jag hade inte gjort det.

• Bedan

Jo det har det nog varit i många år... För 4,5 år sen råkade en frissa färga mitt hår så (jag ville färga det till min naturliga hårfärg och färgen fäste inte i mitt blonderade överhår) och jag fick panik och kände mig som en kvarleva från 90-talet Men vill du se ut så, så kör på! Om jag var du skulle jag dock inte färga håret vid tinningarna mörkare utan undanta överhåret i som en båge från öra till öra (om du förstår vad jag menar) då det faktiskt är extremfult med mörkare polisonger, enligt mitt tycke.

• 4 grabbar

breda partier i överhåret i en nära färg som din egen, skulle jag satsa på

Karma slår tillbaka - gott som ont
  • Mia386

Varför bry sig om det är inne eller inte? 
    Men har du ingen sambo som kan ta hand om barnet när du är på frissan? Gå på promenad eller liknande?  

Svar på tråden Helt ute o färga underhåret nu??