• Anonym (Flickvännen)

Konstant stånd i sömnen

Min pojkvän (50+) har ALLTID STÅND när han sover. Direkt han somnar reser den sig och står kvar hela natten tills han vaknar. Han säger att det varit så hela hans liv.

Jag har aldrig hört talas om detta och undrar vad det beror på? Finns det fler som är så här eller är han unik med detta? Jag har aldrig stött på fenomenet innan och är nyfiken.

• Svar på tråden Konstant stånd i sömnen
  • ollebulle86

Jag vet inte om min smabo har det hela natten, men så fort han har sovit (morgon, mitt på dagen) så har han stånd när han vaknar och han har haft det en bra stund när han sovit.

• Anonym

Jag har fått så där senaste tiden, jag är 45. Mycket konstigt (och då är jag inte kissnödig). Däremot ibland när jag har sex, så kan ståndet gå ner mitt i akten.

• Bridis

När man sover ser kroppen till att få erektion med jämna mellanrum för att se till att allt fungerar som det skall. Men att ha stånd 7-8 timmar i sträck under natten låter lite konstigt om inte farligt då det sägs man skall uppsöka läkare om man har ribba för länge som inte släpper. Är du säker på det är konstant hela natten eller har du bara råkat tajmat in de gångerna under natten han har stånd?

• Anonym (Flickvännen)

Nä då det är konstant. Intygat av både hans syskon och fd flickvänner. Men han mår ju bra så det är nog inte skadligt. Han besväras inte. Men jag blir ju nyfiken hur det kan bli så här. Verkar inte ha med kissnödighet att göra eftersom den ställer sig direkt han somnat.

Svar på tråden Konstant stånd i sömnen