• Triggerfish

Sachajuan i Sickla???

Min frisör har bestämt sig för att börja plugga, så nu måste jag hitta ngn ny efter 10 år- lite läskigt. Är det ngn som har ngn erfarenhet av Sachajuan i Sickla?? Bra el dålig? Ngn frisör där som ni tycker är extra bra? För mig är det extra viktigt att de är duktiga på att lägga slingor.
    Tack på förhand för era omdömen!

Tips på andra frisörer i Sthlm mottages gärna, gärna duktiga frisörer som ej är alltför dyra, gärna med lördagsöppet...  

• Svar på tråden Sachajuan i Sickla???
  • Infinite Joy
    Triggerfish skrev 2010-10-07 20:29:29 följande:
    Min frisör har bestämt sig för att börja plugga, så nu måste jag hitta ngn ny efter 10 år- lite läskigt. Är det ngn som har ngn erfarenhet av Sachajuan i Sickla?? Bra el dålig? Ngn frisör där som ni tycker är extra bra? För mig är det extra viktigt att de är duktiga på att lägga slingor.
    Tack på förhand för era omdömen!

Tips på andra frisörer i Sthlm mottages gärna, gärna duktiga frisörer som ej är alltför dyra, gärna med lördagsöppet...  
    Längesedan detta postades, men skulle starkt vija rekommendera prestonhair. Lite olika priser beroende på vem man går till, men Robert som äger stället är såå duktig. 850 kr tar han, men värt varenda krona.
Svar på tråden Sachajuan i Sickla???