sno andras mat
jag är anonym för ja vet att min partner är här på fl och klikar ibland.
såhär är de, varje gång vi går ut och beställer mat så köper min parter inte så mycket mat utan nöjer sig med något litet, de få gånger vi går ut så köper jag det jag är sugen på!
Han äter alltid upp hälften av min mat! oftast har han ätit upp sin mat innan jag är klar, För han beställt så lite och sen sitter och äter på min innan ja ens hunnit dit, som tex sist åt han upp hälten av mina strips och all min dip! ska vi äta på resturang så tar han alltid halva min köttbit, inte allt på engång utan en liten bit i taget och säger sen de var så gott o fortsätter, ja har gett så många pikar, försökt få han att beställa in mer mat tillsig själv, vi har råd... han håller på att banta, hemma är de inga problem men varje gång vi går ut, börjar bli så arg att ja kokar och är irriterad under hela middaen istället, när ja säger åt han så säger han, men vardå sluta svulla ja tar ju bara en är de så farligt!!! ja de är farligt för ja vill ha min mat SJÄLV!
tec om ja inte ger han en bit kött så tittar han på mig som han aldrig sett mat förut och är super tjurig så för husesynens skull ger ja han en liten bit o en till för ja vill inte bråka på resturangen., men ja vill aldrig mera i mimtt liv gå ut och äta med aset ! (sorry mena inte aset)