Tezz81 skrev 2010-10-25 10:39:18 följande:
Jag vore glad om vågen stog på 76 kg. Den stog på 93,1
när jag skrev in mig så jag har många kg kvar att bli av med. Satte målvikten på 71 men tror jag kommer att sänka den till 68. Är 7 år sedan jag var nere på den vikten så jag vet inte vilken vikt jag skulle känna mig nöjd med. Får se på vägen.
Jag är tydligen en av få som avskyr kakao.
Tycker jordgubb, banan, vanilj och kakao med mint är ok. Har även testat svamp och grönsaker. Ok var dom. Gott med ngt varmt.
Har haft några tuffa stunder under dagarna men lyckats tackla dom. Och eftersom jag har så många kg att gå ner så måste jag klara det ...
Lycka till själv! 
Men det är bra att du har ett mål ialf!! Jag e mer att jag vill känna mig bekväm, men helst vill jag ju gå ner under 70 kg, det har jag aldrig vägt, jag lixom bara passerade den siffran :)
men annars vägde jag 73 när jag blev gravid, så dit vill jag ju ialf...
Jasså, du e inte förtjust i kakaon.. den e väl okej, men mina favoriter är helt klart kakao med mint!! Sen så kör jag några vanilj med kanel, blir riktigt gott faktiskt...
Jaaa, ja har kört denna dieten ett par gången med denna gången har varit värst, tycker de e skiiit jobbigt nu faktiskt!! Vet inte vad som hände för första veckan gick skit bra, dom 3 första dagarna som ska vara dom tuffaste, dom var dom enklaste för min del... knepigt!!
Jag ringde min sambo ida efter lunchen på jobbet, då va de JÄKLIGT tufft... men han hjälpte mig lite att försöka komma över de jobbiga.. jag sa till honom att jag så gärna ville börja äta nu, bara 1 mål om dagen å köra soppor resten, men han pushcade på mig att jag ska fortsätta.. jag vet ju att han har rätt å att jag vill ju detta för mycke igentligen för jag vill ju känna mig bekväm i Thailand som sagt...
ja menar, det är ju "bara" 3 veckor i ens liv.... å vecka har jag redan kört sååå... NÄ, bara att fortsätta kämpa å inte försöka tänka på maten..
Oj, här talar jag verkligen ut :) hoppas de e okeej... skönt att få dela med sig lite, förhoppningsvis blir dagarna bättre efter detta..
Lycka till nu å kämpa på..