• Anonym (?)

Bröst som kliar

Någon som har en teori kring varför bröst kliar? Det är egentligen bara det ena bröstet som gör det.

• Svar på tråden Bröst som kliar
  • Anonym (?)
    muffin skrev 2010-10-09 08:39:22 följande:
    gravid?
    Nej det skall jag inte vara, hade mens förra helgen.
  • Anonym

Du kanske är torr? Mina bröst kliar ibland o då brukar jag smörja in dom med nån lotion.

• Anonym (iii)

Så har jag haft det i flera år , fenuril är det enda som hjälper mig.

Min läkare skrev ut någon eksemsalva som inte hjälpte ett dugg..

• Empiiis

Bröstvårta och vårtgård blir lätt torra. Prova att smörja in med en oparfymerad lotion.
    Kan ju klia av växtvärkt också.

• Anonym (?)

Tack för tipsen, nu är jag inte torr och brösten borde inte växa eftersom jag har 1 vecka kvar till äl, jag får pms och svullnar i hela kroppen då och jag är inte gravid. Men ja ja, bröstet får fortsätta klias, det klias inte utanpå utan inuti vilket tyder på att det skulle vara bröstet som växer men det är egentligen ganska osannolikt men men. Tack för era svar!

• Anonym (iii)
    Anonym (?) skrev 2010-10-09 11:52:48 följande:

Tack för tipsen, nu är jag inte torr och brösten borde inte växa eftersom jag har 1 vecka kvar till äl, jag får pms och svullnar i hela kroppen då och jag är inte gravid. Men ja ja, bröstet får fortsätta klias, det klias inte utanpå utan inuti vilket tyder på att det skulle vara bröstet som växer men det är egentligen ganska osannolikt men men. Tack för era svar!

Kliar det inuti brösten så hade jag kollat upp det , det kan vara någor med njurarna, faktiskt!
  • Anonym (?)
    Anonym (iii) skrev 2010-10-09 13:14:37 följande:
    Kliar det inuti brösten så hade jag kollat upp det , det kan vara någor med njurarna, faktiskt!
    Hmm, hur hänger det ihop?
  • Anonym (iii)
    Anonym (?) skrev 2010-10-09 13:54:55 följande:
    Hmm, hur hänger det ihop?
    Jag vet inte riktigt. Men  en kompis till mig hade klåda inuti brösten och hon fick kolla upp det för att det kunde vara något men njurarna. Hon var iofs gravid..
  • Anonym (?)
    Anonym (iii) skrev 2010-10-10 11:56:07 följande:
    Jag vet inte riktigt. Men  en kompis till mig hade klåda inuti brösten och hon fick kolla upp det för att det kunde vara något men njurarna. Hon var iofs gravid..
    Jo, jag har hört talas om det när man är gravid men inte annars.
Svar på tråden Bröst som kliar