• rockmind

Promenadband från Rusta

Någon som har köpt/provat promenadbandet som säljs på Rusta just nu?
    Är det bra?

Funderar på att köpa det för priset är ju helt okej men det vore intressant att höra synpunkter från er som testat det!

• Svar på tråden Promenadband från Rusta
  • Lide

Hej. Var ute och tittade på rustas promenadband. Var inställd på att köpa ett Attract promenadband. Så tittade på båda. Attract är 1500 kr dyrare i skrivande stund och är skrämmande likt det rusta har. Förutom bågen som går upp till displayen är det mycket likt. Strömsladden går in på samma ställe. Påknappen sitter på samma ställe. Utformningen av plasthöljet som täcker motorn är tillsynes samma. "Datorn" har precis lika många knappar, mäter samma saker, har samma blåa färg. Säkerhetslinan är densamma. Stålramen nederst under motorn är lika dan, med små hjul för lättare förflyttning. Motorn har samma effek,t 500W. Ihopfälld är båda 26 cm höga. Att gå på det kändes bra, samma vinkel/lutning som på Attract. Låter lite och gick jämnt. Något löpband är det ju inte, om man är ute efter det. Jag ska köpa rustas när de får in dem igen, verkar vara mycket populär.

• Millans hustru

jag fick ett från rusta i tidig julklapp (en månad sen) o älskar det. Funkar jättebra o eftersom jag itne är en snabbspåringare så funkar det utmärkt att springa på. jättenöjd!

• Xsa

Detta låter intressant! Jag vill ha ett, visst inte att Rusta har ett!  Snälla hojta till här om ni ser det igen. Jag har långt till närmaste Rusta-butik!

• Millans hustru

jag tror det finns fortf. Kankse ring o fråga dem före du åker iväg?

• Xsa

Kollade på näte och de har REA just nu på detta.  Får ringa min butik och kolla innan resa.

Svar på tråden Promenadband från Rusta