HJÄLP!Jag blir galen!Om Deja Vu!:(
Hej!
Jag vet inte vad jag ska göra,blir så orolig!
Jag har på senare halvåret börjat få Deja Vu's väldigt ofta,ibland varje dag och ibland flera ggr per ag.Sen kan det gå nån vecka och sen kommer en igen!Det är inga långa Deja Vu's utan de håller kanske på i 30 sek men det är nog att få mig att bli rädd.Jag får genast ont i huvvet och blir kallsvettig,hela dagen blir förstörd.Jag har ju läst att det kan vara en form av Epilipsi men kallsvett och ont i huvet kan ju lika gärn vara en ångestkänsla över Deja Vun.(Jag har lidit av PÅ och HYpokondri i snart 3 år)
Men iallafall jag läste att det kan var en form av Epilipsi och det är det jag oroar mig över nu!ENkla Partiella Fall,det hade jag kunnatleva med.Vissa säger att det stannar där men ha forskat lite(på google)Ochhittade bla en tjej som haft jättemycket Deja Vu och vaknade sen en natt av att ambulans va på vägför hon fått en grand mal anfall i sömnen....
Vårdcentralen och 1177 förstår inte min ångest över Deja Vuerna "Det är ju vanligt" och det "Är ingt folk brukar ringa in och va rädda över"
Men jag är skitorolig!Epilipsi kan jag ha så länge jag slipper Grand Malen.....Vad ska jag göra?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 15:00
Jag kan även känna att händer osv krampar lite..typ som att jag håller hårt i tröjan eller nåt...