• MarrebarreW

Badhus i Stockholm, passande med 2,5 åring??

Vi är i stockholm över helgen (9-10/10) och är lite sugen på att besöka nåt bra badhus med lite äventyrsbad som passar vår 2,5 åringa dotter. Vad har ni för tips?? Vi har bil så resande blir inget problem. Tack för snabba svar!!

• Svar på tråden Badhus i Stockholm, passande med 2,5 åring??
  • Krokodila

Det bästa badet ligger i södertälje,sydpoolen, dessvärre så florerar det stora ungdomsgäng där som förstör stämningen. Samma gäller Husbybadet som också har äventyrsdel. Eriksdalsbadet ligger centralt men kanske inte så passande för yngre. Nej,jag vet inte vad jag ska rekomendera när jag tänker efter.

• Bedhead

Duvbobadet i Sundbyberg är nog lagom för en sådan liten. Varmt vatten, mycket leksaker, en minirutchkana.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • MarrebarreW

Vi funderar på huddingehallen? Såg att sydpoolens rutchkana för de små var tillfälligt avstängd så det är ju lite trist.

• Tant Green

Högdalsbadet tyckte jag var roligast när dottern var i den åldern.

• astalacasta

Högdalsbadet är underbart för så små barn, men tyvärr renoverar de just nu, så det är jättebökigt att klä om och finns ingen baste, så just nu rekommenderar jag det inte.

• vevik

vällingbybadet har en jättefin småbarnsdel! det har även badhuset i Bro (lite längre att åka dock!)

Ibland är vi så upptagna av vem som har rätt eller fel, vilket innebär att vi ofta glömmer vad som är rätt eller fel.
  • qlurig

Skulle absolut säga husbybadet....härligt tycker mina tvillingar på 3 år

Mamma till Prinsessan Nova och Prinsen Oliver 07-10-01
Svar på tråden Badhus i Stockholm, passande med 2,5 åring??