Killar runkar ni bara för att runka?
Ja som rubriken löd. Runkar ni killar ibland bara för att runka? Utan att komma så att säga.
Ja som rubriken löd. Runkar ni killar ibland bara för att runka? Utan att komma så att säga.
Har svårt att runka utan att komma om man säger så...
självklar så runkar jag för att spruta...
märklig fråga måste jag säga... kan du precisera dig lite?
ja min kille säger att det kan kännas bra att bara få runka men behöver inte få komma. t.ex. vid duschning eller så.
Och jag har svårt att se hur man kan vilja halva grejen men inte hela.
det verkar grymt märkligt måste jag hålla med om... de ända gånger jag inte runkar klart är när jag inte blir tillräckligt kåt, men då är det ju mer som ett misslyckande...
Tack för svaren.. Ingen som gör det bara för att?
Det är djävulens skönt att onanera i en längre tid som tex under duschen. Men även t.ex när frugan är i duschen/lagar mat och jag ligger i sängen. Då kan jag bara onanera i hur länge som helst medan jag fanatiserar om henne. Och när hon kommer till mig då får jag orgasmen. Det är jäkligt skönt. Och ibland bättre än samlag till och med... För man ligger ju och handen gör allt. Det är helt fantastisk att onanera i en längre tid. Ett tips använd glidmedel och Runka av han men låt inte han komma. Han kommer å gilla det. :)
japp, att runka länge och sedan komma är sjukt mycket skönare än en snabbis med handen, glidmedel är bra idé. Jag brukar alltid ha som mål att spruta när jag runkar, när man väl börjar vill man ju avsluta det med sprut för att känna sig tillfredsställd, däremot kan det ju vara som tidigare "postare" skrev att den slutar vilja och vissnar, då kan man inte göra mycket åt det.
Spriter är ju rätt kladdigt men ändå liksom avsikten. Ung samma som med kvinnan men ändå mer så