varför försvinner alla när man skaffat barn för ?
När jag vart gravid med min son vart jag överlycklig även så min bäste vän och vänner, Men dom två vännerna som redna hade barn varnade mej om att min vänner inte komma finns kvar så länge till, Jo min vänner kommer vi har kännt varandra i åtta respektive 12 år, klart dom finns kvar svarade jag.
inne i vecka 12 började man bli uträlnad från att gå på fets, Med fest menar jag tjej middagar, Ja tycker man kan vara med fast man inte dricker och spela spel och skratta och sjung, Men jag vart uträknad, När jag påpekade attnästa gång vill jag vara med så fick ja till svar jaha trodde inte du ville.
långt senare i gradiviteten frågade dom inte längre om man ville gå på bio eller gå på stan, alla försvan bara.
När lilla skrutten kom tyckte alla det var jätte kul, kom och beundrade det litte msäter värket. men när det sen inte var kul längre så slutade dom höra av säg. Och jag förstår inte varför, Man kan ju umgås fast man har barn jag sitter ju inte bara och pratar om blöjnyten dirket.
Bil så avensjuk på en gammal vän, hennes vän fick barn samtidigt och när jag läsre hennes blogg om hur hon skriver va kul det var att träffa hennes son hå hur mycket hon tycker om den lille pojken blir jag avensjuk, varför kan inte mina väner vara lika delaktiga i mitt barns upväxt, ja och mina väner har ju ändå vuxit upp tillsammans.
Jag har börjat vant mej och förväntar mej inget längre, Men är det felr som har haft det så här eller är jag eensam om det?