Nån från Kalmar här???
Tänkte om det finns nån mer från Kalmar här som ska ha till våren?
Tänkte om det finns nån mer från Kalmar här som ska ha till våren?
kalmar brud (en snäll tjej)
Hej!
Bor oxo i Kalmar och ska ha mitt första barn i juni (om allt går bra). Är dock inne i en nojjig period och tror att allt bara ska gå fel. Är väl för man är mitt inne i de kritiska veckorna. Inskrivning den 21/11 så jag hoppas det kommer kännas lite bättre efter det. Vill ju njuta av graviditeten nu när det blivit nåt ;o)
Jag var också sån i början Ville inte berätta för nån ifall det skulle gå fel. Fick också för mig flera gånger att jag var "skengravid"!!
Förresten ska på inskrivning till en bm som heter Susanne. Har du någon erfarenhet av henne? Vill så gärna lyssna på hjärtljuden när jag är där (är då i v11). Fick du göra det? Vill liksom få bekräftat att det finns nåt därinne ;o)
Hej svejs! Jag kommer oxå från kalmar men bor inte där längre... Ska ha vårt första barn i maj. Är nu inne i vecka 15, vilket känns skönt. Nu börjar man kunna slappna av litegrann iallafall. Men visst är man orolig för att ngt skall hända...Känns förhoppningsvis bättre efter ultraljudet.
Min barnmorska heter Marie. Är på Gudmundsgården på söder. Fick höra hjärtat på inskrivningen, det var som ett tecken på att det verkligen var nått där inne.
jag är förresten i v 23 nu. Har gått jätte fort sista tiden.
Ska oxo gå på Gudmundsgården (eller det gör kanske alla förresten). Vad glad jag blev att du fick höra hjärtat. Har jag tur kanske jag får göra det oxo ;o)
Lite avis på dig som kommit så långt i graviditeten men det är ju uppmuntrande att du tycker det har gått fort iallafall......
Ha en riktigt skön helg
Hej Jag är också Kalmarbo och är i vecka 27. Verkar som att jag leder =)
Ska alltså ha i februari. Min BM heter Anne och håller till både på Norrliden och på Gudmundsgården. Hon är helt toppen.
Trevlig helg på er.
Jag bor i Kalmar oxå, är bara i v 7, så jag är en liten fegis med bild än så länge:) Ska ha i juli å vill jättegärna ha någon att promenera bort ev överflödiga kilon med! Min BM är oxå Marie på Gudmundsgården, har inte träffat henne än.