• Älskade Moa

Tips på leksaker till en 2 åring? Vad leker era med?

Ja nu fyller ju snart vår lilla tjej 2 år
    Nu vill vi komma på roliga leksaker att köpa till henne.
    Vad leker era 2 åringar med?'
    Kan ju vara saker som hon kommer växa i att leka med under året oxå såklart...

Många tips nu tack

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Svar på tråden Tips på leksaker till en 2 åring? Vad leker era med?
  • Mamman till två

Vår 2-åring leker allra mest med sitt kök.
    Även tågbanan och duploklossarna är en favorit.

• Fenomen a

Matgrejjer typ srevis stekpannor kök, bilar och garage, har börjat titta på astrid lindgren filmer. Bollar barnvagn och gosedjur.

• eec82

mm min kille iof leker mycket med docka å vagn, sen bobbycar, å sitt kök med alla dess tillbehör. De håller han på med i ett. Samt en kaffekokare som låter. =)

Sen gillar han även duplo samt tågbana i trä.

• Pyttismamman

Duplo och play-doo lera gllar hon. Och att rita/måla. Och så leker hon med sin docka och mjukisdjur som hon bäddar åt överallt.
    Laga mat i leksaksköket är också en favorit.

• queenofangels

duplo, pussel , gosedjur o dockor att bädda med.

kommer önska en dockvagn till vår dotter o mer saker att leka med på spisen.

• MoneyMonkey

Vår son leker nästan aldrig med något, finns massor av leksaker här hemma men han är inte intresserad av dom. Vill hellre vara i köket och para ihop kastruller med olika lock, plocka ut dammsugaren och "städa", ta fram strykjärnet och alla sina kläder och stryka (inte med sladden i förstås)... Köpte nyss ett litet leksaksstrykjärn från Bosch, och den blev han helt besatt av några dagar och var helt överlycklig, sen började han dissa den och vilja ha det riktiga istället... Så... Det är svårt det där

Svar på tråden Tips på leksaker till en 2 åring? Vad leker era med?