• lycklig man

vinterskor på skopumkten

Nån som köpt vinterskor på sskopunkten är de bra? vilka rekomenderas finns ju ett helt hav av olika sorter vill gärna ha råd!

• Svar på tråden vinterskor på skopumkten
  • InteVetJag

Jag har köpt till mina barn där varje år. Dem sem är samma modell som kavat skorna. Jag älskar dem... Har aldrig läckt in något, dem har aldrig varit frusna om fötterna och dem har inte ens blivit slitna :)

Rekommenderas STARK !

• EmmaHenke

Jag håller med ovan, vi har varit jätte nöjda med dom som är i kavat modell...

• oxe79
    InteVetJag skrev 2010-10-10 18:26:59 följande:
    Jag har köpt till mina barn där varje år. Dem sem är samma modell som kavat skorna. Jag älskar dem... Har aldrig läckt in något, dem har aldrig varit frusna om fötterna och dem har inte ens blivit slitna :)

Rekommenderas STARK !

Vad heter dom?

Min son har "kavatfötter", för höga för de flesta andra märken.
    Kanske detta kan vara ett alternativ  *hoppas*

• InteVetJag

Jag har länkat och sagt pris och rad dem finns på, på den länkade sidan :)

• Viggo och pyrets mamma
    InteVetJag skrev 2010-10-10 18:34:49 följande:
    www.skopunkten.com/Barnskor/Modeller/24-30

Dem för 299kr som finns på rad 1, 2 och 6
    Exakt, nr 2 från vänster på rad 6 har jag haft till sonen förra vintern och blev likadana i år, var supernöjd med dem. Köper de flesta av sonens skor där, hitills har alla funkat superbra för utom ett par vita gympadojor i fejsskinn som blev slitna på tån väldigt snabbt, men det borde jag ha fattat med tanke på att han hade dem när han var mitt inne i värsta Bobby Car åldern Oskyldig

Så som svar till TS, ja du borde verkligen testa att köpa vinterskor på Skopunkten!
    -Mammas älskling 080425-
  • InteVetJag

Japp, vinterskor och gummistövlar är perfekt å köpra på skopunkten. Köpte några "Mjukare" gympadojor där en gång och som en ovan säger, färgen vid tårna försvann direkt. Men deras gympadojjor för barn i stl 25 och uppåt dem i lite mer skate stil, dem är bra :)

Svar på tråden vinterskor på skopumkten