• Sassy86

Mitt slidslem kliar grymt på killens kuk och runt min vagina efter sex ofta!

Hejsan!

Skulle behöva hjälp med en sak.. Detta känns jobbigt nu!

Jag är sambo och har bra sex, men jämt när jag och killen har haft sex så kliar det på och runt hans kuk pung... som värsta klådan...mitt våtslem kliar på mitt innelår och runt vaginan...

Vi är helt oskyddade och kör alltid avbrutet..visst har det hänt han kommit i mig.. men har aldrig blivit gravid vad jag vet...

Kan jag ha för surt ph-värde i underlivet?? Har varit regelbundet hos gynekolog för undersökning tycker jag, och han säger allt ser helt normalt ut och såg senast att jag skulle ha ägglossning på vaginalt ultraljud...

Har någon samma problem? Vad kan man göra åt detta?? Känns jobbigt!

Ps: Har tagit tester för könsjukdomar, men jag har inga!

• Svar på tråden Mitt slidslem kliar grymt på killens kuk och runt min vagina efter sex ofta!
  • carbe

Tvättar ni er ordentligt efteråt? Det kanske är hans klet som kliar...?

• Sassy86

Ja, klart vi tar en dush allt som oftast efter sex.. men ändå, inte så kul för mig att se sin kille sitta och klia som en idiot runt sin pung och kuk efter vi älskat skönt.. han bara " fan va ditt våtslem ska klia då! gaah!!"

Vet inte varför det gör det! När mitt slidslem nuddar vid min övriga hud runt om området där nere så kliar det på mig med...som klåda :-S

Jag använder alltid intimtvål i duschen så vet inte varför mitt sekret är som saltpetersyra!

• Lena
    Sassy86 skrev 2010-10-10 21:49:52 följande:
    Ja, klart vi tar en dush allt som oftast efter sex.. men ändå, inte så kul för mig att se sin kille sitta och klia som en idiot runt sin pung och kuk efter vi älskat skönt.. han bara " fan va ditt våtslem ska klia då! gaah!!"

Vet inte varför det gör det! När mitt slidslem nuddar vid min övriga hud runt om området där nere så kliar det på mig med...som klåda :-S

Jag använder alltid intimtvål i duschen så vet inte varför mitt sekret är som saltpetersyra!
    Det kanske är just för att du använder intimtvål? Får att hålla underlivet i schack kanske kroppen därför har fått producera starkare sekret.
  • Anonym

Haha, "aldrig blivit gravid, vad jag vet"??

Det var det roligaste jag läst på länge ^^

• Sassy86
    Lena skrev 2010-10-10 21:54:01 följande:
    Det kanske är just för att du använder intimtvål? Får att hålla underlivet i schack kanske kroppen därför har fått producera starkare sekret.
    Det har varit sån här frätande syra från min slida jäääätteläääänge... evigheter... jag vet inte varför våtslemmet blir så satans "frätande" så det kliar som fasen... riktigt störigt! Då tänker jag att , hm, kanske inte så konstigt jag inte blivit gravid, spermierna dör väl med en gång dom kommer ut där inne...

Intimtvål har inget med saken att göra, såhär var det långt innan jag använde det så...
  • Hanna1987

Jag tvättar mig med apotekets intim olja, de funkar bättre för mig och mitt underliv.. Kliar inte alls längre och blir inte heller röd och irriterad :)

Kan ju vara värt att prova :) 

Tove 4/7-10 ♥
  • Anonym (allergi)

Man kan vara allergisk mot pojkväns eller flickväns kroppsvätskor. Då svider det mycket och huden kan bli röd. En tjejkompis var allergisk mot sin pojkväns sperma så de kunde aldrig köra utan kondom. Om de hade fortsatt tillsammans så skulle de ha fått hjälp att bli gravida sa hon att doktorn hade sagt. Nu blev det slut (av andra orsaker) och sina killar efter honom har hon inte varit allergisk mot.

• Anonym

Jag har samma problem och inte fått hjälp av någon gyn. Har googlat en massa och läst att det kan bli så om tjejen har bakteriell vaginos, men i sverige vägrar de tro att man kan ha det utan att samtidigt ha de illaluktande flytingarna. För jag luktar inte illa. Jag har gjort ett bakterieprov som visade på bakteriell vaginos men de vägrade behandla det just eftersom jag inte luktade något. Kanske har du bättre tur med din gyn...

• KalleKn
    Anonym skrev 2010-10-10 21:55:58 följande:
    Haha, "aldrig blivit gravid, vad jag vet"??

Det var det roligaste jag läst på länge ^^
    Tjejer kan bli gravida och få ett tidigt missfall som bara yttrar sig i en kraftigare blödning än normal monta så varför det här skulle vara så kul övergår mitt förstånd.
  • Anonym (Killen)
    KalleKn skrev 2010-10-11 10:49:30 följande:
    Tjejer kan bli gravida och få ett tidigt missfall som bara yttrar sig i en kraftigare blödning än normal monta så varför det här skulle vara så kul övergår mitt förstånd.

Han menade det sätt du formulera dig på
    Jag håller med. HA HA  
Svar på tråden Mitt slidslem kliar grymt på killens kuk och runt min vagina efter sex ofta!