• TsrSa

v.38..Gröna flytningar? HJÄLP !!!

Jag har precis varit inne o googlat lite om mina gröna flytningar jag har haft typ i snart 1 vecka.. och hittade att man skulle kontakta barnmorskan direkt.
    Är det något farligt??
    Hade besök förra veckan och man lämnar urinprov varje gång, det vissade inget ovanligt.. så infektion kan det inte vara?!

Snälla om någon vet något så skriv... ska ringa barnmorskan imorgon bitti, men är orolig just nu!
    Tacksam för svar!!!!!!!!!

• Svar på tråden v.38..Gröna flytningar? HJÄLP !!!
  • Joonzon

Va?? Skulle man kontakta dom? Jag har oxå gröna flytningar, mycket oxå, har börjat fått det den senaste veckan, är i vecka 37. Nu vart jag oxå lite nervös. Ska in och googla jag med.

• totten86

Var jag läste när jag var gravid att det är en infektion hos barnet som bajsat i fostervattnet och det ska tydligen undersökas direkt.

Men ibland överdrivs det som skrivs så gå du till bm imorrn eller ring 1177 å ta dig till en gynakut

• totten86

det kan oxå vara slidkatarr eller Trikomonasinfektion

• TsrSa
    totten86 skrev 2010-10-11 02:24:22 följande:

Var jag läste när jag var gravid att det är en infektion hos barnet som bajsat i fostervattnet och det ska tydligen undersökas direkt.

Men ibland överdrivs det som skrivs så gå du till bm imorrn eller ring 1177 å ta dig till en gynakut

ja det med grönt fostervatten vet jag att det är då bebisen har bajsat.. vilket inte är bra..
    men det är flyttningar jag har.. det är inte fostervattnet ?! :(
  • TsrSa
    Joonzon skrev 2010-10-11 02:15:43 följande:
    Va?? Skulle man kontakta dom? Jag har oxå gröna flytningar, mycket oxå, har börjat fått det den senaste veckan, är i vecka 37. Nu vart jag oxå lite nervös. Ska in och googla jag med.
    ah hittar ingenting alltså :( Jaa jag har nu gått runt med det typ en vecka...
    hade tid hos barnmorskan i onsdes och glömde fråga.. :(
  • totten86

enligt trådar på fl så har många detta utan någon infektion vissa bm säger att det är normalt. andra säger att man ska åka in.

Har du smärta,sveda,feber? om inte borde du kunna avvakta! men du ska göra som du själv känner givetvis jag är ingen läkare eller bm.

• TsrSa
    totten86 skrev 2010-10-11 02:32:31 följande:
    enligt trådar på fl så har många detta utan någon infektion vissa bm säger att det är normalt. andra säger att man ska åka in.

Har du smärta,sveda,feber? om inte borde du kunna avvakta! men du ska göra som du själv känner givetvis jag är ingen läkare eller bm.
    mer sammandragningar har jag haft, men det är väl för att tiden närmar sig?! Kramp på insidan av benen har jag också ibland...

Tack för ditt svar
  • totten86
    TsrSa skrev 2010-10-11 02:38:19 följande:
    mer sammandragningar har jag haft, men det är väl för att tiden närmar sig?! Kramp på insidan av benen har jag också ibland...

Tack för ditt svar
    då har säkert bara med att göra att du ska föda snart.
    är det mkt flyrningar?tjocka? eller hur är dom ursäkta detaljerna men
Svar på tråden v.38..Gröna flytningar? HJÄLP !!!