Cambridgekur start idag
Jag börjar ren kur idag finns det nån mer som vill hänga med, peppa, gnälla o glädjas ihop så vi når våra mål? Tillsammans är vi starka o klarar det här...
Jag börjar ren kur idag finns det nån mer som vill hänga med, peppa, gnälla o glädjas ihop så vi når våra mål? Tillsammans är vi starka o klarar det här...
Ingen som vill hänga på?
hej!
Jag bestämde mig för en timme sen att köra ren pulverkur ett tag, för jag är ändå förkyld och kan inte träna. Jag har gått ner 5 kg med träning och bättre kost, men vill gärna se att det försvinner 7 kg till. Så nån vecka med pulver kanske kan kicka igång mig ordentligt!
Dock kommer jag inte köra cambridge, men allevo och naturdiet ( de klart godaste förutom Cambridge) men vi kanske kan slå oss ihop ändå?
Hur mycket vill du ner och hur lång tid med pulver siktar du på?
Hej syster c vad glad jag blir att du vill hänga med. Jag ska hålla på länge om jag orkar! Så tänker framåt, har vart sjuk o gått upp jättemycket men nu är jag frisk o tänkte gå ner gärna 60kg men jag är glad för bara 1kg med. Vet inte vad lång tid det kan ta. Är det skillnad på våra pulver?
hej!
skillnaden mellan allevo/modifast/nutrilett/naturdiet och just cambridge är väl egentligen den att cambridge överlag är godare! Men dyrare... och med cambridge är det väl 3 påsar/ dag va? De övriga är 5 påsar/dag. I övrigt så är de nog lika. är ju lågkaloridiet allihopa.
Jag jobbar ständig natt och ska försöka justera mina måltider så att det passar in på hela dygnet, vilket brukar bli lite krångligt men men...
60 kg är en hel del, men det fixar du ju! Är det sjukdomen i sig eller mediciner eller stillasittande som gjort att vikten gått upp? Skönt att du mår bättre! sätt upp delmål, det är ett måste! jag nådde första delmålet förra veckan när jag gått ner 5 kg och det var ren lycka
Hur tänker du med eventuell motion under din pulverkur? Jag ska försöka styrketräna lite iaf, när förkylningen släpper och funkar inte det så får jag börja äta något mål innan iallafall.
En svår cancerform o medicinerna gjorde att jag gick upp 70kg men 10kg försvann av att jag sluta med medicinerna, nu ska gärna resten bort med. Men jag mår bra o jag lever så jag är glad. Jag har alltid gått mycket i vardagen o jag har en bra arbetsgivare som går med på att jag o 2 arbkamrater går rask promenad 45min innan lunchen o sen avslutar vi varje fre med 2tim linedance hela arbetslaget, så jag tänkte nöjja mig med det just nu o när jag gått ner lite mer får jag lägga på styrketräning. Men jag har bra familj o arbetskamrater som verkligen stödjer mig i detta. Hur funkar det att ta påsar på nattjobb? Blir du yrslig o vad gör du åt det?
hej igen!
Jag jobbade natten som var och det gick bättre än jag trodde. Då tog jag en naturdietbar ( 200 kcal) innan jobbet, en shake vid 02 och sen en vid 07 innan jag la mig. Däremellan drack jag ca 2 liter vatten. Så det gick riktigt bra tycker jag.
Jag får inte riktigt till det med 5 shaker om dagen, så det kommer troligen bli 3 shake och 1 färdig shake/smoothie som ger dubbla kcal, för att variera lite.
Hur fungerar det för dig?