Bästa stället att sälja begagnade kläöder på nätet?
Tänkte sälja av en del kläder (en del helt nya) och undrar vart som är bästa stället att sälja på? Tradera?
Tänkte sälja av en del kläder (en del helt nya) och undrar vart som är bästa stället att sälja på? Tradera?
ja definitivt tradera!!!
Japp, tradera
Kan man sälja märkeskläder (lite "tantigare" märketn) där?
Har tex en svart dräkt som kostade 3000 ny aldrig använd... Vill i alla fall ha 600 för den. Tror ni det går att sälja?
Absolut!!!
Allt går att sälja på tradera.
Fixa bra digifoton så brukar det gå ännu bättre.
kostar det något att sälja på tradera?
JO,det gör det men typ 1kr för ett plagg utan extra inställningar som liten bild osv..
Sedan tillkommer provision baserad på hur mycket du får för plagget.
Hur funkar det med betalning av plaggen? Läste lite i villkoren (krångligt tycker jag) och måste man använda payson??? Trodde man kunde välja själv?
Hur vet man sedan vad frakten är för varorna om köparen ska betala frakten?
finns det något annat ställe som är bra att sälja på och inte så krångligt?
nää du väljer själv.jag tar betalt i förskott för plagg o frakt som dom flesta gör också.
posten har en bra tabell.posten hemsida.annars kan du göra så att du far in på posten med flera paket o väöger bara.spika fast typ tis o fredag som dagar då du skickar paket så blir det inte lika jobbigt.
de e inte alls krångligt,jag lovar
vad ska man lägga en dräkt på för kategori??? Verkar ju ha hur konstiga kategorier som hellst... Ska jag lägga på jackor, kjol eller byxor?????
Man behöver inte använda Payson..det gör inte jag! Den som vinner auktionen får helt enkelt sätta in pengar på mitt konto & när jag ser att pengarna kommit in så skickar jag paketet. lätt om en plätt!