• C060908

Har du eller någon du känner vunnit på en trisslott?

Satt och diskuterade detta med min man igår. Eftersom att varje gång han köper hem en dum lott så är det bara 25 spänn på skiten. Undrar nu därför om ni känner någon eller om ni själva vunnit en stor vinst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du eller någon du känner vunnit på en trisslott?
  • LinnV

Jag har väl vunnit några struntsummor bara, har däremot vunnit 5000 kr på en "tia-lott"

• Vårsolen

skrapar sällan trisslotter men de få gånger det varit vinst har det legat på 25-100kr, jag har som mest vunnit 2000kr, men det är nog 8-9år sedan.

• Superbia

Saknade ett alternativ, något mellan 100-10 000.
    Själv har jag skrapat fram nån hundring några gånger, men syrran vann 1000 spänn för många år sen.

Morten & Vidar 091029
  • pixietails

En klasskompis föräldrar vann 100.000 på trisslott för några år sen. De åkte utomlands i tre månader, (tre olika länder) sen var pengarna slut

• MEHJ

Min sambo vann 75kr * 10 alltså 750kr :p de har även min kompis gjort! Men de är nog den högsta vinsten nån jag känner har vunnit!!

• Fimpen72

En jobbarkompis vann 250 000kr på Tv-rutan (skrapa i tv).
    Har också en jobbarkompis som vunnit 1mille på penninglott för några år sedan

• Pleco

Har vunnit 750:- som mest, annars brukar det vara 25-75:-. Känner ingen som har vunnit mer än 1000:- vad jag vet om.

• Sixxty

Känner en kille som vann 50 000 i ett tv-skrap.

• Kofttanten

Har vunnit 250 kr tror jag.
    Kryssade i "Ja 100 kr eller mindre" för det låg närmast.

Svar på tråden Har du eller någon du känner vunnit på en trisslott?