Ni som spelar spel för att få en tjej/kille, se hit!
Jag vill bara belysa skillnaden mellan att försöka få en kille genom att spela spel som så många med mig har gjort/gör och hur fantasktiskt det är när det funkar trots alla odds.
Av erfarenhet så nappar många killar på om man spelar svår. Man kan få en kille som bara är lite intresserad att för tillfället falla dit om man spelar tillräckligt svår, men så mkt energi det tar och så onödigt det är! Det skiter sig alltid i slutändan ändå om killen inte har rätt känslor.
Jag har inte förstått det där förrän nu. Jag träffade en kille som egentligen inte alls passar ihop med mig om man ser det utifrån. Jag har två barn som jag har nästan hela tiden, han har inga barn. jag är dessutom tio år äldre än honom.
Vi träffades ute och började umgås lite grann när det gick, såg på film och umgicks utan att direkt göra nåt, vi bara var.. Och vilken skillnad om man jämför med tidigare killar! För det första kan vi inte sluta ta på varandra. Vi kan ligga och pussas och kramas en hel kväll utan att vi blir uttråkade :) Vi ger verandra komplimanger hela tiden, ingen är rädd för att säga för mkt eller vara för på. Det känns bara så rätt och så enkelt.
Mitt förnuft säger att det vore enklare att träffa en äldre kille som har barn och han tycker det känns lite ovant att träffa en tjej med barn. Men det spelar ingen roll känns det som, jag blir så avslappnad med honom och tänker på honom hela tiden när vi inte är tillsammans.
Nån som känner igen sig? Nån som träffat "fel" kille/tjej men ändå känt att det är så rätt?
Skulle vara kul att höra andras historier..
Och till er som fortfarande spelar spel och jobbar i uppförsbacke med nån ni är intresserad av - gå vidare, det finns nån därute som får er att känna såhär. Det ska inte vara svårt, det ska vara underbart, förtrollande, härligt och enkelt :)