Vad tycker ni om namnet Jacob?
Hej
Nu funderar jag och min man vad bebisen ska heta. Mitt förslag är Jacob, vad tycker ni, é det fint eller fult? Min man har inte samma åsikt som mig, .
Hej
Nu funderar jag och min man vad bebisen ska heta. Mitt förslag är Jacob, vad tycker ni, é det fint eller fult? Min man har inte samma åsikt som mig, .
Det är fint (inget jag skulle välja, men det betyder inte att det inte är ett fint namn för den sakens skull). Hoppas ni kan enas om nåt
Jag tycker att det är ett riktigt fint namn, som jag också skulle kunna välja! / Kramis
Jag tycker att det är ett tråkigt namn, men det är inget fel på det. Lycka till med beslutet!
Tycker det är fint, låter som en ung man med huvudet på skafft.
Fint namn! Stiligast med stavningen Jakob där k-et piffar upp och håller ihop namnet. Lycka till!
spetälska
tänker på Broder Jacob =)
Tycker inte det är så fint.
Vårt favvonamn. Fick en tjej men kommer behålla namnet till en eventuell nr två.
Jag hoppas oxå att vi enas, namnet passar en liten pojke så som en stilig kille, ä ven när han blir en gubbe för den delen
absolut fint! skulle kunna tänka mig, men blir tveksam då en nära kompisheter det...(som dessutom själv nyss blivit pappa)
Fint namn, men jag skulle stava med k i stället för c.