DEL2 Hade hemligt men farligt sex med min sambos pappa! Ni som vill veta hur det har gått...
Hej igen!
Jag har läst alla kommentarerna som jag fått i mitt inlägg " Hade hemligt sex med min sambos pappa! Nu mår jag jättedåligt! "
....Jag tackar verkligen för alla er tips!!!
Ni som trodde att jag lös med frånvaro... Nejdå, jag hade ögonen över er hela tiden!
Det är många som tipsar om att jag ska hålla tyst om det och bara göra slut med min kille, och samtidigt hitta någon annan orsak att dumpa min stackars kille med...
Men hallå, jag älskar min kille! Vill verkligen ha en framtid med honom..
Ibland så får man bara fel signaler ifrån hjärnan och gör felaktiga handlingar!
Det går inte att styra alla gånger! =(
Fast ni har väldigt rätt i att jag gjort ett stort misstag och borde ha tänkt innan min handling med hans pappa... Men det är jättesvårt att tänka klart när man är så kåt som jag blev där.....
Nu undrar ni säkert hur det har gått ....
Jag mår inte bra kan jag till en början att säga... samvetet växer sig bara större...framförallt av det som råkade hände igår... (som absolut inte fick hända efter detta dramat) dock så var det inget fysiskt-som ett plåster på såret...
Jag studerar på distans hemifrån(har mer fritid), killen jobbar heltid...kl 08-17 varje dag.....
Igår så ringde min killes pappa hem till oss(han jag råkar känna stark attraktion till och hade sex med)
Hans pappa visste nämligen om att min kille inte var hemma, de hade pratats vid dagen innan i tel för min kille skulle iväg till en bilmässa med några polare.
Hans pappa ringde iaf hit medans killen var på bilmässan.
Han ville be om ursäkt för det som hände och tycker att både han och jag har hamnat i en katastrof sitaution och ville försöka lösa det...
( Ja, detta var ju en händelse som egentligen aldrig fick äga rum, någonsin!
Tänk att du blir så fruktansvärt attraherad, kåt och varm i hela kroppen att du bara slutar att tänka! )
Han berättade vidare i telefonen att han skämms något så oerhört mycket, både som pappa till min kille, och som svärfar...
Jag förklarade också för honom, med en nervös röst, att jag också skämms för det som hände, och vill nu verkligen få bort mitt samvete.
Jag vill ju bara få denna sak ogjort, och få en riktigt bra framtid med min kille istället som jag älskar av hela mitt hjärta!
Efter en massa prat fram och tillbaka om hur vi skulle försöka lösa dramat så sa han mitt i allt " jag är så glad att Jonas(min kille)hittade dig.. du har en otroligt sexig röst gumman... men du ska inte ta på dig all skulden, jag faktiskt hans pappa och borde agera på ett annat sätt " Han pratade vidare och verkade mena allt han sa och det lät som om han hade jättemycket skuldkänslor....
Men vad jag inte kunde förstå här, var att han efter detta seriösa snack sa " Du...kan vi inte ha telsex tillsammans, bara en första och sista gång? Låt oss låtsas som ingenting sedan, vi har ju bekänt våra synder eller hur...och vi är ju trots allt bara människor... "
Då blev jag först lite sur inombords hur han kunde säga så efter att försökt förhandla fram och tillbaka hur vi skulle lösa denna katastrof... Men när han började flåsa lite i luren och gav några kåtpustar så kunde jag själv inte hålla mig när jag låg i sängen här hemma.. Han frågade mig vad jag hade på mig och om jag var våt när vi snackade..
Jag tyckte det var en jobbig sits och med allt mitt samvete så försökte jag lägga på luren men jag kunde bara inte! Det måste vara något fel på mig... - FAN OCKSÅ!!!!
Och pinsamt nog igen, ja, vi hade telsex och jag inser nog mer och mer att jag borde göra slut med min kille.
För jag kommer nog aldrig kunna umgås med hans familj igen på ett normalt sätt utan att känna samvetets tyngd i hela min kropp...
Hela grejen är bara så sjuk, och jag kan inte förstå att det ens har ägt rum, varken sexet med hans pappa eller nu som vårt telsex....
Hur ska jag kunna göra slut med min kille som jag tycker SÅ MYCKET OM???
Han är verkligen en toppenkille...
Va tusan ska jag hitta på för anledning nudå.... suck suck suck suck....
Jag känner mig hemsk!
Jag är väl bara en alldeles för kåt tjej som inte kan bärga sig i heta situationer...eller som kan leva i förhållanden överhuvudtaget...SUCK!