• doddy

akut hjälp! pizzeria/thai mat nära mobilia i Malmö?

Hej. Jag jobbar mitimot mobilia i malmö men bor inte i stan. Så jag undrar om det finns något annat matställe än de som ligger på mobilia som tex pizza eller thai? Någon som vet och vill hjälpa mig? Tack på förhand.

• Svar på tråden akut hjälp! pizzeria/thai mat nära mobilia i Malmö?
  • sheena82

Inne på mobilia finns mcdonalds och en restaurang som serverar typ husmanskost. Sen finns burger king utanför på den "mellanparkeringen". Finns även ett gatukök med typ falafel och kebab om man står så man har mobilia bakom sig (där dom bygger parkeringshus) och går över gatan.

• sheena82

Oj sorry, läste slarvigt, såg att du ville ha något annat än det som fanns på Mobilia, my bad :(

Men om du går mot Dalaplan/ Södervärn så finns där matställen. 

• QrazyQuties

Om du går så du har Mobilia i ryggen och går mot Dalaplan så kommer du till den stora korsningen Ystadsvägen/Per Albin Hanssons väg (tror jag den heter) men så att du går förbi Hemmakväll, så precis när du kommer till korsningen så tittar du till höger så ligger det en Thairestaurang där - i typ samma länga som Hemmakväll om man säger så, fast längre ner...

Nu kanske jag förklarar som en kratta - men det finns annat än maten på Mobilia iallafall! hahaha

Svar på tråden akut hjälp! pizzeria/thai mat nära mobilia i Malmö?