Någon som provat ..Gaviscon ??
Är så himla trött på min halsbränna !! brukar annars knapra Novalucol..men med dom måste man ju ta hela tiden ..
Är det någon som vet om Gaviscon är bra eller bättre ??
/// Camilla v 23 + 3
Är så himla trött på min halsbränna !! brukar annars knapra Novalucol..men med dom måste man ju ta hela tiden ..
Är det någon som vet om Gaviscon är bra eller bättre ??
/// Camilla v 23 + 3
Jag käkar Gaviscon i tablettform. På mig fungerar det bra men dom är väldigt äckliga! Novalucol smakar ju i alla fall mint men dessa smakar bara illa.
Har ej testat den flytande formen. Den var ganska dyr så därför köpte vi tuggtabletter.
Jag hade aldrig klarat mig genom min graviditet utan flytande Gaviscon! Helt fantastiskt! Jag kräktes av tabletter och de gamla "husmorstricken" har inte heller funkat men Gaviscon däremot kan jag varmt rekomendera att prova!
jo, dom funkar, men guuuuud så äckliga dom är att tugga.
Ja gavisscon hjälper inom några sekunder men köp för allt i världen den flytande! Håll för näsan och svälj! Tabletterna bara skummar i munnen!
hmm har köpt den flytande ...har hört att tabletterna skulle vara jätte äckliga ...hoppas den funkar
Jag har köpt den flytande och fy faaan vad äckligt det är!
Jag gav upp och äter nu losec mups istället.
Får man äta Losec????
Hej mmi!
Man får äta Losec Mump - mao de receptfria (20 mg per dygn).
Mela
Och de är så himla bra, Mupsarna! De är iofs svindyra, men jag tycker det är värt det. Sen ska jag ju inte vara gravid så himla länge till heller.
säger de smama den flytande e perfekt!! hjälper nästan direkt!