• Magirl

Tips på Fars dag present första gången!

Den här Fars dag som kommer i nov kommer bli min sambos första fars dag. Inget speciellt med dessa dagar tycker väl jag egentligen, men den här gången skulle jag vilja ge honom något speciellt från vår son!
    Inte jätte jätte dyrt men runt några hundralappar. Nån som har tips??
    Funderar på ett halsband med sonens namn ingraverat, men är inte dom väldigt dyra?

Tack för tips!!!

• Svar på tråden Tips på Fars dag present första gången!
  • oxox

Jag tycker det låter sött med halsbandet. Kolla upp det vad det kostar.

Jag gav en bok till min sambo på den första fars dagen då vårt första barn fortfarande låg i magen. Boken är skriven av en man som nyligen blivit pappa och som funderar mycket över sin roll som pappa. Den är lättsam, rolig,rörande och otroligt fin. Vi läste varannat kapitel högt för varandra. Skickar med en länk som beskriver boken lite mer: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9137129937

Annars kan ni ju göra något tillsammans, beror ju på hur gammal er son är. Men en familjeutflykt är ju alltid trevligt. Varför inte tänka ut en ny tradition för er lilla familj. Typ vi brukar alltid på Fars dag åka....eller göra...eller äta...

Lycka till! Nu ska jag fundera ut vad jag ska hitta på. Tack för att du påminde mig om Fars dag

• Glad i hågen

Vi gjorde en tröja till pappan, som vi tryckte barnets namn på. Alltså vi tryckte namnet på tröjan, inte på pappan

• sofiaolivia

Jag har tänkt att köpa en "I love dad" tröja (om jag hittar en såklart) som lilltjejen ska ha på sig och sedan ska vi bara ha en allmänt mysig dag:)

• syster78

Sofiaolivia, den tröjan fanns iaf förra hösten på Hm, jag köpte den till den då blivande pappan på fars dag några veckor innan sonen föddes.

• ToLo

Jag brukar skicka ett Nallebud till min far.. De har olika presenter som man kan välja till och det brukar alltid vara uppskattat! förra året fick han en korthållare i läder! Plus att man kan skriva ett personligt meddelande:)

• marla333

Beställde matchande body till bebis och tröja till pappan. Tror sidan hette rock the dog...

Svar på tråden Tips på Fars dag present första gången!