• Anonym (mxt)

Vill era killar också alltid ha analsex, eller är det bara min?!

Hejsan!

Min kille vill nästan alltid ha analsex, även när vi kan ha vanligt vaginalsex som jag tycker e bäst för då slipper jag oroa mig över om det är bajs i röven varje gång han vill ha analsex..

När jag säger att han kan ta mig i fittan istället så pillar han ändå i röven på mig under sexet och försöker trycka in sina fingrar ända in, men då tar jag bara ut hans fingrar för jag tror det inte e rent där... fast när vi väl har analsex är det jävligt upphetsande och skönt!

Men ibland så känns det inte som om min fitta är skön nog! =(

Hur är era killar tjejer? Hur fixar ni detta??

• Svar på tråden Vill era killar också alltid ha analsex, eller är det bara min?!
  • Anonym (No Butts)

Var glad att du har en man som vill det.

Min man sen 7 år tillbaka vägrar ha både analsex el ens pilla mig lite i rumpan.
    Själv älskar jag analsex men har levt utan det sen vi träffades.

Men jag förstår din fundering om man är "ren nog".

• Anonym (m)

Jag vill inte ha analsex,men min kille vill det så vi testar en stund ibland när han ber om det men sen när han inser att det inte går så slutar vi,men ett finger kan han ha  däribland vid "vanligt" sex

• Sugardaddy

Orolig svärmor, sjukt roligt att länka till psykoanalytiska teorier! Bara ingen tror att det på riktigt har med psykologi att göra. Det där är ju totalt ventenskapligt. Hur som helst fyndigt som tusan!

• Anonym (samma)

Precis samma här. Jag kan till och med uttrycka hur skönt det är där han är men då ska han genast byta.

• Rikard

Nu har jag ingen kille, men jag är en och jag har aldrig haft eller ens önskat ha analsex. 
    En flickvän jag hade föreslog det ett par gånger, men jag kände verkligen inte för det. 

• Anonym (h)

Man har väl olika faser/perioder. Det varierar väl från tid till tid. Ibland mkt 2an, och i bland sällan.. Men prata med din kille om saken?! k o m m u n i k a t i o n!

• Anonym (samma)

I andra grejer har vi bra kommunikation. Jag har uttryckt att jag inte vill, eller att det inte är läge, var jag vill ha den osv, men just den här grejen verkar inte gå in.

• Anonym (samma)

När jag frågar varför han gör fast jag sagt nej så säger han att han vill bara kolla, jag kanske har ändrat mig.

• Anonym

Min vill inte....sen blev han sur när jag köpte en analplugg hahaha

De är väl olika. men prata med honom om det så ordnar de sig säkert. Eftersom du gillar det så lär de inte bli så stora problem ni kan säkert hitta en gemensam lösning, gå halva vägen var.

Svar på tråden Vill era killar också alltid ha analsex, eller är det bara min?!