Anonym (njaaää...) skrev 2010-10-12 08:54:03 följande:
Inte var det så att de flesta jagade på eller försökte säga han var feg...de flesta ville han inte skulle göra det.
men rötägg som är empatilösa finns överallt och kanske speciellt på flashback.
jag kom in på hängningstråden pga av tråd här på FL, men jag skulle aldrig vilja se själva självmordet som många tjatade om att folk skulle länka efter att linan skurits av av polis el internetlev. varför vill man se en annan människas tragiska avslut?? det finns bra många sjuka personer i världen...de som såg hade väl inte väntat sej ett lyckligt slut?? det är väl lite som att skynda till en bilolycka eller misshandelsplats för att få se några rester...SICK!
sen är det lätt att säga att man skulle gjort mer, jag är ingen dataexpert så jag har inte koll på hur man letar på ipnr "ägare" men det var många många andra på FB som gjorde sökningar o hittade honom på facebook( där förövrigt hans så kallade vänner gjort tummen upp när han skrivit att han skulle ta livet av sej, en gav tom tipset om nätverksladden, då han skrev i tidigare inlägg att han saknade rep...så på facebook borde ju några vara schyssta IRLvänner....men det kan väl vara så att det också var random snubbar som typ idioterna som hetasde på flashback....hur som helst han valde att göra sitt självmord offentligt, det är otroligt att det hänt men det har det ju bevisligen gjort...undrar hur killen som tipsade om nätverkssladden kommer känna sej resten av livet...om han nu är någotsånär normal så kommer skulden att inte gjort nåt vara tung...
de första som skrev,sa att han var feg..inte vågade etc. sjuka människor!