• Renesmee

Man hängde sig i direkt sändning

Jag slog på Dr Phil idag...inget konstigt, ser alltid på det. Men just idag hade jag lite annat för mig men hade på det i bakgurunden...

Hörde att dom pratde om självmord...
    Att man skall ta folk som pratar om det...
    och att det är en "smitta"..att det tydligen enligt statistik gör det...
    Nån om någon stad där tre stycken hade sjort det eller nått...
    Tänket vad deppigt det var idag, så kan lika väl bara ha på det i bakgrunden..

Sen ser jag på aftonbladet eller nån tidning att man tagit livet av sig live....
    Och tja börjar nysta i det..

Så konstigt, det känns så skumt...där satt Dr Phil och pratade om självmord..och här var det en som gjorde det....

Har sett bilderna...chockad...vet inte vad man skall tänka eller känna....

• Svar på tråden Man hängde sig i direkt sändning
  • Anonym (..)

Var in och såg klippet på nätet, Ett par minuter efter att han hängt sig strömmar de in poliser men kan inte rädda hans liv...
    Går att läsa om hans självmord minuterna innan när han är i ett chattrum.. De flesta där tror honom inte och nästan uppmanar honom..  

Såå frukktasvärt.

• ComicBookGuy
    Anonym (..) skrev 2010-10-12 08:37:04 följande:
    Var in och såg klippet på nätet, Ett par minuter efter att han hängt sig strömmar de in poliser men kan inte rädda hans liv...
    Går att läsa om hans självmord minuterna innan när han är i ett chattrum.. De flesta där tror honom inte och nästan uppmanar honom..  

Såå frukktasvärt.
    Om du menar han som hängde sig igår så tog det inte "ett par minuter" innan polisen var där. Om jag inte minns helt galet så var det närmare 50 min...
  • Anonym (:-()

såg även med klippet skrev inte till honom det är hemskt

• Humlemamma

Såg också det klippet med honom igår.. O de va inte långt efter han tagit livet av sig.. Fy..

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Anonym

Det är totalt 223 bilder från de att han släpper kroppen och stryper syretillförseln till att polisen lyfter upp honom.

FTP;n uppdaterades enligt honom varannan sekund. Alltså 223 * 2 = 446 sekunder

446s = 7 minuter och 25 sekunder, INGET ANNAT!!!

• Claris
    RockPaperScissorLizardSpock skrev 2010-10-12 08:39:33 följande:
    Om du menar han som hängde sig igår så tog det inte "ett par minuter" innan polisen var där. Om jag inte minns helt galet så var det närmare 50 min...
    tog det inte c:A 15-20minuter,enligt aftonbladet.
    jag har valt att inte kolla...hemskt!
  • Anonym (Hämskt)
    Hur kan man se detta ? datorn ?
  • Anonym (njaaää...)

Inte var det så att de flesta jagade på eller försökte säga han var feg...de flesta ville han inte skulle göra det.
    men rötägg som är empatilösa finns överallt och kanske speciellt på flashback.

jag kom in på hängningstråden pga av tråd här på FL, men jag skulle aldrig vilja se själva självmordet som många tjatade om att folk skulle länka efter att linan skurits av av polis el internetlev. varför vill man se en annan människas tragiska avslut?? det finns bra många sjuka personer i världen...de som såg hade väl inte väntat sej ett lyckligt slut?? det är väl lite som att skynda till en bilolycka eller misshandelsplats för att få se några rester...SICK!

sen är det lätt att säga att man skulle gjort mer, jag är ingen dataexpert så jag har inte koll på hur man letar på ipnr "ägare" men det var många många andra på FB som gjorde sökningar o hittade honom  på facebook( där förövrigt hans så kallade vänner gjort tummen upp när han skrivit att han skulle ta livet av sej, en gav tom  tipset om nätverksladden, då han skrev i tidigare inlägg att han saknade rep...så på facebook borde ju  några vara schyssta IRLvänner....men det kan väl vara så att det också var random snubbar som typ idioterna som hetasde på flashback....hur som helst han valde att göra sitt självmord offentligt, det är otroligt att det hänt men det har det ju bevisligen gjort...undrar hur killen som tipsade om nätverkssladden kommer känna sej resten av livet...om han nu är någotsånär normal så kommer skulden att inte gjort nåt vara tung...

• Anonym

Fy fan! Har just läst om det.

• Claris
    Anonym (njaaää...) skrev 2010-10-12 08:54:03 följande:
    Inte var det så att de flesta jagade på eller försökte säga han var feg...de flesta ville han inte skulle göra det.
    men rötägg som är empatilösa finns överallt och kanske speciellt på flashback.

jag kom in på hängningstråden pga av tråd här på FL, men jag skulle aldrig vilja se själva självmordet som många tjatade om att folk skulle länka efter att linan skurits av av polis el internetlev. varför vill man se en annan människas tragiska avslut?? det finns bra många sjuka personer i världen...de som såg hade väl inte väntat sej ett lyckligt slut?? det är väl lite som att skynda till en bilolycka eller misshandelsplats för att få se några rester...SICK!

sen är det lätt att säga att man skulle gjort mer, jag är ingen dataexpert så jag har inte koll på hur man letar på ipnr "ägare" men det var många många andra på FB som gjorde sökningar o hittade honom  på facebook( där förövrigt hans så kallade vänner gjort tummen upp när han skrivit att han skulle ta livet av sej, en gav tom  tipset om nätverksladden, då han skrev i tidigare inlägg att han saknade rep...så på facebook borde ju  några vara schyssta IRLvänner....men det kan väl vara så att det också var random snubbar som typ idioterna som hetasde på flashback....hur som helst han valde att göra sitt självmord offentligt, det är otroligt att det hänt men det har det ju bevisligen gjort...undrar hur killen som tipsade om nätverkssladden kommer känna sej resten av livet...om han nu är någotsånär normal så kommer skulden att inte gjort nåt vara tung...
    de första som skrev,sa att han var feg..inte vågade etc. sjuka människor!
Svar på tråden Man hängde sig i direkt sändning