Någon som handlat från Smilebutiken.se?
Funderar på att köpa vinterkläder från Didriksons, och hittade smilebutiken.se. Har aldrig hört talas om den dock, så jag undrar bara om någon annan handlat därifrån och rekommendera dem?
Funderar på att köpa vinterkläder från Didriksons, och hittade smilebutiken.se. Har aldrig hört talas om den dock, så jag undrar bara om någon annan handlat därifrån och rekommendera dem?
Jag har handlat därifrån en gång och även skickat tillbaka jackan för den inte passade. Bra service och snabb leverans, smidigt att skicka tillbaka.
Okej, va bra.
Jag har nyligen handlat av Smilebutiken och även om tråden är gammal så vill jag också rekommendera dem. Man blir så glad när man stöter på ett företag som verkligen satsar på service och bra bemötande. Bra produkter har de ju också
Supersnabb leverans mitt i julruschen och INGA problem gällande det plagg som behövde returneras.
Näthandel när den är som bäst helt enkelt!
jag måste oxå rekomendera dom!
handlade där i höstas, och sekunderna före jag klickade iväg min beställning hade någon annan köpt det sista av exakt samma (regnställ). blev uppringd dagen efter och fick 3 alternativ:
1 pengarna tillbaka
2 vänta ganska länge tills det hade kommit in igen
3 få ett annat, 800 kr dyrare och bättre regnställ till samma pris som det jag hade beställt.
gissa vad jag valde? jag fick ju dessutom det regnstället jag egentligen ville ha, men inte hade råd med