• hejhejworld

Kurviga kvinnor!

Finns det något bättre än en kvinna med stor rumpa och stora tunga bröst?

Minns en gång då en kurvig kvinna med enorm bak och stora bröst (F-kupor) red mig. Jag kom ovanligt mycket den natten kan jag tillägga. Med smalare tjejer så kommer jag inte lika mycket.

Hur kommer det sig? Har läst att killar sprutar mer ifall kvinnan är kurvig. Men är det sant?

• Svar på tråden Kurviga kvinnor!
  • Anonym

jag är tjej så jag kanske inte kan hjälpa dig så mycket med din sista fråga...men själv älskar jag kurviga kvinnor (är gift med en man och hetero, tror jag). Men vi ser porrfilmer med kurviga kvinnor och då är det bara kvinnorna jag dreglar efter, för att dom är kurviga...funkar inte med smala...

• Anonym (Förstår dig)

Dom gånger jag vart med en kvinna som har större bröst och är kurvigare så kommer jag mycket hårdare och mera.. konstigt men så är det

• Sugarbabe

Kurviga kvinnor är vackra, absolut. Jag önskar jag själv hade mer i rumpa och bröst.

• Anonym (MakeItBounce)

Blir ibland "retad" av mina vänner för min fabläss för kvinnliga former... En välfylld D-kupa och ett par vida höfter så är jag i himmelriket.

• Drakenberg

Föredrar också en kvinna med former, så du är inte ensam. :)

Men have feelings too - but who really cares!!!
  • Anonym (kurvig)

är en kurvig kvinna som sedan några månader är singel mamma och försöker återigen ta mig ut på "marknaden". Iof vet jag att de finns många som vill ha större kvinnor. Mitt ex är en sådan. Han återvänder än ibland bara för att tillsammans med mig har han det absolut bästa sexet ever! Och han har haft många sexpartners...

Underbart att läsa det ni skriver! Absolut en självförtrodende boost! ;)

• Anonym

Roligt du tar upp ämnet, har tänkt på exakt samma sak.

Mitt ex som det tog slut med av andra orsaker än sexet, var hur skön som helst just tack vare att hon hade markerad figur, lite hull och gungande bröst.

Med min nya tjej som är direkt pinnsmal blir det inte lika sensuellt och erotiskt.

Tror att det beror på att det är mer att hålla i i en mulligare tjej, mjukare att stöta hårt emot också
    (gör jätteont kring bäckenet att tokstöta mot en smal tjej). Kanske Zorn var något på spåren; mulliga
    kvinnor har en speciell aura av sexualitet. Jag känner mig överväldigad av att ha sex med en kurvig kvinna
    och blir extra tänd, känns som det ultimata människa till människa akten, synen av en bred rumpa och rejält tag om höfterna och sedan ånga på.

En annan teori är också att kurvigare kvinnor nog är mer naturliga i sin sexualitet. De är fröjdigare
    och inte så självcentrerade, mer förlikade med sig själva att de kan erbjuda en trygg och välkomnande barm
    för en man. 

En man tycker om lite rejält och att liggandes bli grenslad av en mogen självsäker kvinna med höfter, tunga bröst och pondus är otroligt sexigt och skönt.

Visst, det finns massor av män som tänder på kontrasten av att tjejen är kort, smal och vig. Men det sexet kickar igång andra preferenser i hjärnans g-punkt, som dominans kanske. Men skall jag bli förförd, skall det vara av en kurvig madam. 

• Anonym (kurvig ;))

Skitbra tråd! Vilken egoBoost man får som lite kurvig tjej Tungan ute
    Sedan jag blev gravid har jag fått mycket mera former,som stora bröst och breda höfter...Och jag märker verkligen skillnad i sexet! Det märks att han tänder till ordentligt på mina kurvor :)) han har också sagt att han gillar det! Så,tydligen e de vanligare än man tror (iaf än vad jag trodde) att män går igång på kurvigare tjejer!! :)Flört

• NicKnejm

Det är otroligt mäktigt ta en kvinna bakifrån som har en bred rumpa. Kvinna med kurvor utstrålar ur-kvinnan som nog tilltalar mannens monumentala triggers i hjärnan.

• Apocalypso

Fast en kurvig kvinna behöver inte vara bredaslad med jättebomber, även en smal kvinna kan vara kurvig, alla är inte byggda som pojkar även om de inte väger 50 kg för mycket utan har normalt BMI.  

Svar på tråden Kurviga kvinnor!