Roligt du tar upp ämnet, har tänkt på exakt samma sak.
Mitt ex som det tog slut med av andra orsaker än sexet, var hur skön som helst just tack vare att hon hade markerad figur, lite hull och gungande bröst.
Med min nya tjej som är direkt pinnsmal blir det inte lika sensuellt och erotiskt.
Tror att det beror på att det är mer att hålla i i en mulligare tjej, mjukare att stöta hårt emot också
(gör jätteont kring bäckenet att tokstöta mot en smal tjej). Kanske Zorn var något på spåren; mulliga
kvinnor har en speciell aura av sexualitet. Jag känner mig överväldigad av att ha sex med en kurvig kvinna
och blir extra tänd, känns som det ultimata människa till människa akten, synen av en bred rumpa och rejält tag om höfterna och sedan ånga på.
En annan teori är också att kurvigare kvinnor nog är mer naturliga i sin sexualitet. De är fröjdigare
och inte så självcentrerade, mer förlikade med sig själva att de kan erbjuda en trygg och välkomnande barm
för en man.
En man tycker om lite rejält och att liggandes bli grenslad av en mogen självsäker kvinna med höfter, tunga bröst och pondus är otroligt sexigt och skönt.
Visst, det finns massor av män som tänder på kontrasten av att tjejen är kort, smal och vig. Men det sexet kickar igång andra preferenser i hjärnans g-punkt, som dominans kanske. Men skall jag bli förförd, skall det vara av en kurvig madam.