• Mimmi86

Brännande känsla i livmodern?

Som rubriken lyder, är det något gravsymtom att det blir som en brännande känsla nere i livmodern... som om du skulle vara kissnödig? Inte uvi känsla över det, utan just att de bränner som om du skulle känna att de jobbas där nere...?

Finns det någon som kännt så  innan pluss eller efter du plussat??

• Svar på tråden Brännande känsla i livmodern?
  • sarana

jag har nog inte upplevt den känslas vid mina graviditeter, men det skulle mycket väl kunna vara ett gravsymtom.
    E det en graviditet så jobbas det ju på förfullt där inne och livmodern spänner och drar.

Håller tummarna för dig :) När har du bim ?

• Mimmi86
    sarana skrev 2010-10-12 22:42:26 följande:
    jag har nog inte upplevt den känslas vid mina graviditeter, men det skulle mycket väl kunna vara ett gravsymtom.
    E det en graviditet så jobbas det ju på förfullt där inne och livmodern spänner och drar.

Håller tummarna för dig :) När har du bim ?
    Har bim runt 19-20 okt.  Vågar inte tro för mycket, så lätt att bli besviken då.. Men hur man än tänker och har sig så blir man det alltid. =/
  • Emza

.....här har du en till där det bränner i =)  Bim den 23 ca.  Det bränner men samtidigt kitllar på nått mysko sätt....

• Mimmi86
    Emza skrev 2010-10-15 20:03:01 följande:
    .....här har du en till där det bränner i =)  Bim den 23 ca.  Det bränner men samtidigt kitllar på nått mysko sätt....
    Precis.. skönt att de är någon mer som har denna känsla ;)
    Hoppas vi får plus... =)
  • Emza

....ååååh, jag vågar verkligen inte hoppas, man blir ju så besviken.  Idag har det inte vart lika mycket action i magen, men visst har det känts....dock har jag haft precis som de senaste dagarna extremt ont i ryggslutet. Vet ibland inte om det gör så ont i ryggen så att det är den smärtan som går fram i magen också...hm. Har du känt samma brännande känsla mellan ÄL och BIM någongång eller är det första gången?
    Åhhhhhhh jaaaa. vad härligt om vi skulle plussaGlad

• pinkiepie

skuttar med här om det är oki..
    har en pirrande känsla lite obehaglit på nått sätt och sen i går har jag haft ont som f.. i ryggslutet kan knappt gå.

• Mimmi86
    Emza skrev 2010-10-16 20:17:56 följande:
    ....ååååh, jag vågar verkligen inte hoppas, man blir ju så besviken.  Idag har det inte vart lika mycket action i magen, men visst har det känts....dock har jag haft precis som de senaste dagarna extremt ont i ryggslutet. Vet ibland inte om det gör så ont i ryggen så att det är den smärtan som går fram i magen också...hm. Har du känt samma brännande känsla mellan ÄL och BIM någongång eller är det första gången?
    Åhhhhhhh jaaaa. vad härligt om vi skulle plussaGlad
    Nä jag vågar inte heller hoppas... på en vecka har jag itne kännt något alls, lite svag ryggvärk men inget mer.
    Idag har jag mått sååå illa, i flera omgånger idag. Har börjat bli extremt trött om kvällarna, men de kan ju vara årstiden med ;)

Har aldrig kännt denna "smärta" innan, blev nästan lite rädd först..Hehe... Har du kännt det?
    Har du några fler symptom? För mig är det väl molvärken som jag haft till och från men inte under veckan, men lite ont i ryggslutet, kände att hoppet rann av mig lite under veckan eftersom allt bara försvann, men igår började det igen bulta, sticka och ila där nere.. Och idag har jag varit illamående flera ggr om...
    Börjat fått täppt  näsan om nätterna med, vad mycket jag kännt nu när jag skriver ner det! HAha... inget jag tänkt på... varit extremt trött under veckan gäspat om vart annat, och fått en del flytningar, och de var då hoppet försvann... vet inte om man har de i en början av en grav? Om de nu skulle visa sig vara så..?

Jag hoppas innerligt!! Är vårat 8e försök...

Har ni försökt länge? Barn sedan innan?
  • Emza
    Mimmi86 skrev 2010-10-16 20:27:25 följande:
    Nä jag vågar inte heller hoppas... på en vecka har jag itne kännt något alls, lite svag ryggvärk men inget mer.
    Idag har jag mått sååå illa, i flera omgånger idag. Har börjat bli extremt trött om kvällarna, men de kan ju vara årstiden med ;)

Har aldrig kännt denna "smärta" innan, blev nästan lite rädd först..Hehe... Har du kännt det?
    Har du några fler symptom? För mig är det väl molvärken som jag haft till och från men inte under veckan, men lite ont i ryggslutet, kände att hoppet rann av mig lite under veckan eftersom allt bara försvann, men igår började det igen bulta, sticka och ila där nere.. Och idag har jag varit illamående flera ggr om...
    Börjat fått täppt  näsan om nätterna med, vad mycket jag kännt nu när jag skriver ner det! HAha... inget jag tänkt på... varit extremt trött under veckan gäspat om vart annat, och fått en del flytningar, och de var då hoppet försvann... vet inte om man har de i en början av en grav? Om de nu skulle visa sig vara så..?

Jag hoppas innerligt!! Är vårat 8e försök...

Har ni försökt länge? Barn sedan innan?
    Gud vad jag inte ska klaga...vi är bara på vårt andra försök...har nada kids sedan innan, har du?

Hört det där om täppt näsa innan...haha....tänk vad många lustiga saker som händer med vår arma kropp.
    Illamåendet låter väl ganska lovande tycker jag=)....själv känner jag inget av det. Har däremot fortfarande ont i ryggen och kramperna i magen kommer och går. Boobsen har ju också  vart lite ouuch ouuch sedan några dagar tillbaka, men igårkväll började de verkligen svida. Känner mig förövrigt mer som en klimateriedam än en fertil en då jag har börjat få ordentliga värmesvallningar. Saken är ju den att jag har gått på p-piller i många år och har ju faktiskt ingen aning om hur min naturliga cykel ter sig....så detta kan ju vara fullt nomalt för mig...bara att jag inte vet om det själv ännu, därav den "icke ta ut segern i förtid" känslan.
    Flytningarna tror jag inte du ska vara ett dugg orolig över......ihärdig FL besökare i jakt på svar som jag är, har jag stött på de där flytningarna mer än ett antal gånger och där tjejerna sedan blivit lyckliga åskådaer till ett fint plus på stickan =)
Svar på tråden Brännande känsla i livmodern?