Emza skrev 2010-10-16 20:17:56 följande:
....ååååh, jag vågar verkligen inte hoppas, man blir ju så besviken. Idag har det inte vart lika mycket action i magen, men visst har det känts....dock har jag haft precis som de senaste dagarna extremt ont i ryggslutet. Vet ibland inte om det gör så ont i ryggen så att det är den smärtan som går fram i magen också...hm. Har du känt samma brännande känsla mellan ÄL och BIM någongång eller är det första gången?
Åhhhhhhh jaaaa. vad härligt om vi skulle plussa

Nä jag vågar inte heller hoppas... på en vecka har jag itne kännt något alls, lite svag ryggvärk men inget mer.
Idag har jag mått sååå illa, i flera omgånger idag. Har börjat bli extremt trött om kvällarna, men de kan ju vara årstiden med ;)
Har aldrig kännt denna "smärta" innan, blev nästan lite rädd först..Hehe... Har du kännt det?
Har du några fler symptom? För mig är det väl molvärken som jag haft till och från men inte under veckan, men lite ont i ryggslutet, kände att hoppet rann av mig lite under veckan eftersom allt bara försvann, men igår började det igen bulta, sticka och ila där nere.. Och idag har jag varit illamående flera ggr om...
Börjat fått täppt näsan om nätterna med, vad mycket jag kännt nu när jag skriver ner det! HAha... inget jag tänkt på... varit extremt trött under veckan gäspat om vart annat, och fått en del flytningar, och de var då hoppet försvann... vet inte om man har de i en början av en grav? Om de nu skulle visa sig vara så..?
Jag hoppas innerligt!! Är vårat 8e försök...
Har ni försökt länge? Barn sedan innan?