TwistedSister skrev 2010-10-13 20:19:17 följande:
Senaste gången kände jag mig febrig och jättetrött hela dagen, som när man håller på å bli sjuk. Sen satte det igång på kvällen, trodde det var ett första symptom på att det var på gång sen i efterhand. Fast så blev jag ju iofs riktigt ordentligt förkyld en dag efter förlossningen så det kan ha varit en förvarning om det också. Född blev bebisen i alla fall.
exakt så känner jag mig, febrig fast jag inte är det o jättetrött, huvudvärk. precis som jag e på väg att bli sjuk. o jag känner mig så här jämt nu tycker jag o tänker att det aldrig sätter igång om jag e så trött o hängig

oväntatväntatgravid skrev 2010-10-13 20:18:48 följande:
Jag blev extremt förkyld 1,5 vecka innan min son kom.. just då hade jag precis läst det du skriver i TS och tänkte NEEEJ, nu kommer han ju ALDRIG ut..... jag ville ha ut honom då, på en gång. Var ganska trött på att vara höggravid då. Men jag var förkyld när han kom också, fast just då under processen så försvann det lite. Efter att han var född var jag ok i några dagar, sen var jag förkyld tills han var ungefär en månad.
usch jag hoppas verkligen inte jag blir förkyld fast det känns inte som det, känner mig bara extremt hängig o trött