• Alvi

Var ligger "Södra entren" på Linköpings Universitetssjukhus?? *lite brått att få svar*

... ska träffa ett resesällskap där imorgon bitti klockan 06.00 - men jag vet inte var det är...! :-0

Den entre jag brukar gå in igenom, är den vid en stor parkering. En väg dit är förbi polishuset... Det ligger en öppen reception mitt i hallen när man kommer in, och man måste gå ner för en trappa för att komma till fiket...

Är det södra entren???

• Svar på tråden Var ligger "Södra entren" på Linköpings Universitetssjukhus?? *lite brått att få svar*
  • Mandi74

finns det ingen karta i telefonkatalogen...eller på deras hemsida. det finns det på vårt sjukhus..

• KvastHilda

Den "nya"ingången, nära stora parkeringen.

• Alvi

Jag har inte hittat deras hemsida!! Kanske borde leta igen, det BORDE ju finnas....!

• Runguska

Vi brukar få den här Landstingskatalogen i brevlådan. I den finns bra bilder över sjukhuset, men ni kanske inte har någon sådan i Linköping?

• Alvi

Kvastis: Men vad är "stora" parkeringen då...? Kan det vara den jag pratar om..? Det är personalparkering där med...

• KvastHilda

Sisu: jag blev lite osäker själv nu, men du och jag talar om samma ingång, i alla fall!
    Ska kika vidare.

• KvastHilda

Japp! Nu har jag kikat på kartan! Det är den ingången du talar om som är "södra entrén".

• Alvi

...ska gå o sova nu.... MEn jag får väl logga in här innan jag åker imorrn (vid 4-tiden........ ) och hoppas på att ag har fått massa korrekta svar!!

• Alvi

Åh, KVastis!! Tack!! Då susar jag dit imorgonbitti!!!

TACK!!!

• KvastHilda

Ha det bra i "storstan" och sov så gott!

• MyDignity

Jag kommer från Lkpg,
    södra entrén ligger på själva baksidan av sjukhuset. Om du kommer med buss från stan eller resecentrum är det den sista hållplatsen som heter "södra entrén"

Lättare att förklara var det ligger om man vet varifrån du kommer!

• Alvi

Hallå alla och tack för hjälpen, nu är jag lyckligt hemkommen och Södra Entrén var den jag hoppades på att det skulle vara...!

Svar på tråden Var ligger "Södra entren" på Linköpings Universitetssjukhus?? *lite brått att få svar*