• Matillin

Är det fånigt att klä syskon i samma kläder på fotografering?

Barnen ska fotas på dagis imorgon.
    Det är två tjejer och jag funderade på om jag skulle sätta på dom likadana plagg.
    Eller ser det bara fånigt ut kanske?

• Svar på tråden Är det fånigt att klä syskon i samma kläder på fotografering?
  • Lena

Jag hade tyckt det ser fånigt ut. Men att däremot matcha varandra brukar se bra ut.

• Matillin

Det är ett 1½ år emellan dom förresten

• Alcarinque

Ja. Jag tycker att det är hur fånigt som helst att klä syskon i samma kläder! Men det är min åsikt. Det är dina barn som ska fotograferas så välj det du tycker är fint

♥ Alva 060307 ♥ Nova 100802 ♥
  • Matillin
    Lena skrev 2010-10-14 19:03:57 följande:
    Jag hade tyckt det ser fånigt ut. Men att däremot matcha varandra brukar se bra ut.
    Jo det var min tanke att matcha.
    Sen fick jag syn på två fina klänningar som jag köpte samma av i somras
    Jag brukar inte ha samma kläder på dom eller matcha heller för den delen så därför ville jag ha lite åsikter
  • mosterYster

Jag tycker att det är supergulligt! Jag och syrran hjade ibland likadana kläder på fotograferingar, då tänkte jag inte på det men nu i efterhand tycker jag att det var jättesött när jag ser bilderna.

• LivL

Ja, du bad om en åsikt...

Jag tycker det ser hemskt ut! Lika illa på tvillingar. Man är väl 2 olika personer. Såna kort får stanna på 90-talet...

• MissMurrig

Jag tycker det är gulligt. Och det känns genomtänkt, verkar som att allt ska bara vara blahablaha nuförtiden, allt är larvigt när man vill klä sina barn i ett visst plagg eller något sånt.

• Tinnys

Jag brukar matcha eller så har jag lika, beror lite på, ju äldre de blir ju mindre lika har jag. De är 4 o 3

• Matillin

Mina tjejer är snart 4 och 2½ år gamla.
    Jag kan tycka att det ser lite fånigt ut att matcha, men jag tyckte faktiskt att dom var så fina i sina likadana klänningar i somras.

Åsikterna verkar mest luta åt att det ser fånigt ut

Håller på och gräver i garderoben för fullt efter kläder som matchar.
    Borde gått förbi affären idag tror ja, hade varit enklare än att sitta och gräva bland gamla kläder 

• Gladabarnensmamma

Mina grabbar (16 manader mellan) far garna ha pa sig lika klader om vi ska pa fest eller fotograferas.
    Jag har aldrig ens tankt tanken att det skulle vara fanigt... man kan val fa kla sina barn i det man tycker dom ser fina ut i? Mina slaktingar ger ofta grabbarna likadana klader .

• Matillin

Jag har grävt fram matchande kläder nu. Tack för era åsikter

Svar på tråden Är det fånigt att klä syskon i samma kläder på fotografering?