• pesonen

Gratisprover?

Hejsan!
    Jag ska bli mamma för första gången.
    Jag skulle vilja veta vart man kan få prova på, eller få hem i brevlådan, gratisprover?

Gärna via internetsidor osv.

Jag vill inte ha råd om vilka blöjor jag skall använda, utan skulle vilja prova på lite olika saker bara och se vad det finns för typer av erbjudande och så.

Exempel: liberoklubben

• Svar på tråden Gratisprover?
  • Mickis74

På pampers och liberos hemsidor kan du beställa startpaket.......blöjor och andra rabattkuponger.

• Mamma till Anton

Bli medlem i liberoklubben så får du gratisprover och du kan oxå bli medlem i www.pampers.se och så kan du få en gratis box med olika småsaker i. Kika där.

• pesonen

Jo, det har jag sett i mina tidningar. Har beställt till min email. Tidningar och sånt man kan titta i. Fler tips?

• missteddy

vet någon om man kan få ut babyboxen på babyproffsen fast man inte har kvitot? jag glömde att skriva ut det dum som jag var

• pesonen

Fler ställen förutom Libero och Pampers? Har redan kollat de ställena ;)

• Mamma till Anton

jag tror man måste ha kvitto, men gå in i affären och fråga.

• missteddy

jo men det är fem mil till närmaste affär så lite långt att åka om man sedan behöver ett kvitto. ska upp till luleå till veckan så skulle vara bra om man visste då. får ringa och höra kanske

• Snova

Kvitto på vaddå? Har hört talas om den där boxen från babyproffsen, hur får man den exakt?

Svar på tråden Gratisprover?