• Anonym (Pärlan)

En stygg Fetish tråd. Vad gör dig kåt?

Jag har en riktigt stygg Fetish som får mig våt och min clitoris att svälla!

Men jag vill höra din först!

Kram, Pärlan Flört

P.s

Jag älskar också äldre män,Skäms
  • Svar på tråden En stygg Fetish tråd. Vad gör dig kåt?
  • giftfri

Ha ha ha, kul fråga.., själv har jag igen fetish.., skulle i så fall vara/bli min nya fasta älskarinna då, henne som jag ännu inte hittat..

• Yxskaft

Anser inte att någon av mina fetisher är speciellt stygga men jaja :-P

Ravekläder. Alla blir så sjukt sexiga och jag känner mig sjukt sexig. Lite ovanlig fetish, men ändock en fetish. Högklackade skor och stövlar. Behöver väl inte förklaras. Korsetter. Hållningen man får. Materialet. Historia. Midjan. Gasmasker (vissa modeller). Vet inte riktigt varför. Men jag bara ryser av välbehag och kan knappt hålla fingrarna i styr. Tårar. Så sjukt sexigt. Inte "min hund just dog-tårar" utan mer... sexuella tårar. Känslorna bakom tårarna, estetiken. Åh, det finns så mycket sexigt med tårar. Skoluniformer. Man känner sig så oskyldig i dom. "Arbetskläder". Materialet. Kroppsarbete. Aaah, blåkläder gör mig salig. Ni får några. Olika grader. Har ingen fetish som liksom är livsviktig för mig utan mer att dom attrahetar mig i sig självt och jag blir mycket lättare attraherad om någon av dessa är inblandade. Vissa mer än andra och väcker olika typer av känslor hos mig. Det jag inte kan vara utan är snarare att få vara undergiven en dominant man och det är ju ingen fetish
  • Anonym (Boom!)

Har upptäckt att mina fetischer har ändrats under åren och mycket beror på nya intryck. Men kanske mest på grund av den jag har varit med. När jag tänker efter så har den typ av kvinna som jag tänder på varit väldigt mycket lik den jag var tillsammans med. Låter kanske självklart men jag har plötsligt kunnat lägga en fetisch på hyllan och börja men en helt ny när jag har träffat en ny. Och den kan vara något som jag tidigare inte har tyckt varit spännande. Jag inser nu att det har mycket med hur vi funkar ihop. Att vi delar samma sak.

Så om jag skulle sammanfatta vad som har varit och som fortfarande är:

* Högklackat.
    * Svarta strumpor.
    * Långa svarta handskar
    * Korsetter, svarta
    * Samma som ovan med då i latex eller gummi.
    * Leksaker, gärna stora (på henne)
    * Fisting (på henne)
    * Enkla plagg som en tajt vit t-shirt och mjukisbyxor.
    * Kjol, blusar.
    * Slynigt beteende
    * Dirty talk
    * Bondage (på henne)

• Anonym

Blöjor. Plastsnibbar. Ankstjärtsbyxor. Spets, siden, volanger. "för korta" klänningar.

• Peter37

Att runka för en tjej/kvinna i cam
    att lukta i anv trosor och runka.....
    att få veta vad en kvinna anv för trosor...
    kuken står redan..
    kram

• Anonym

Vissa kvinnor på FL gör mig störtkåt, som t.ex lykantrophona.., oj vilken kvinna det är!

• Anonym (troll)

troll å fjortis trådar på fl   ooooooooooyess! 

• Kevin01

Trosor gör mig kåt.
    Inte string utan vanliga bikinitrosor helst i Satin eller något annat glänsigt tyg

Svar på tråden En stygg Fetish tråd. Vad gör dig kåt?