• Anonym (boklus)

Bok: Kvinnor som ÄLskar FÖR mycket

har blivit rekomenderad en bok som heter Kvinnor som Älskar för mycket. för att komma över min pojkvänn/ sambo..  bocken är tyvärr slutsåld på förlagen och jag ståår i kö hos stadsbiblioteket för att få låna den.  Är det någon som läst boken som kan rekomendera en likvärdig??

allt av tips tas emot varmt :)

• Svar på tråden Bok: Kvinnor som ÄLskar FÖR mycket
  • 2timearound

Nej. Den är väldigt bra. Försök på Bokbörsen. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Anonym (boklus)

tack   ska kolla där

• Anonym (boklus)

typiskt, den fanns inte... synd

• Anonym (anna)

Du kan få min men den är på italienska. Den har väl sina poänger men är annars mest pretentiöst dravel.
    Antar att det går mode i sånt men jag tycker nog att Eva Rusz har bättre böcker på lite samma tema. Fokus ska väl vara framtid och inte dåtid.

• 2timearound
    Anonym (anna) skrev 2010-10-15 19:20:45 följande:
    Du kan få min men den är på italienska. Den har väl sina poänger men är annars mest pretentiöst dravel.
    Antar att det går mode i sånt men jag tycker nog att Eva Rusz har bättre böcker på lite samma tema. Fokus ska väl vara framtid och inte dåtid.
    Det är viktigt att känna sin dåtid för att kunna förändra sin framtid.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
Svar på tråden Bok: Kvinnor som ÄLskar FÖR mycket