Ull pyjamas???
Jag försöker hitta en ull pyjamas till min tösabit.
Men det är inte det lättaste... Den "måste" vara två delad.
Går det lika bra med ett ull underställ?
Någon som vet annars var jag kan hitta en pyjamas?
Jag försöker hitta en ull pyjamas till min tösabit.
Men det är inte det lättaste... Den "måste" vara två delad.
Går det lika bra med ett ull underställ?
Någon som vet annars var jag kan hitta en pyjamas?
Varför vill du ha just en sån undrar jag nyfiket?
Jag läste att det kan hjälpa barn att sova bättre. Min lilla skiftar mkt mellan varm och kall.
Sparkar av sig täcket om hon blir varm, vaknar och vill ha täcket igen and so on...
Jag hittade några stycken som verkar haft samma problem, och blivit hjälpta av just ullpyjamas, som reglerar kroppstemperaturen. :)
Varför?
Ylle är kanon för att hålla värmen, sova i kanske.
Har du blöjbarn, det läcker kiss och bajs, svårare att göra ren.
Mina ungar har flanelpjamas, gosigt och varmt.
Hoppas de funkar.
Ja, vi har då sovit gott i varsitt ullunderställ, det ser ju typ ut som en pyjamas ändå och är mjukt och skönt
I ulltrikå då, tänker att ullfrotté blir lite väl tjockt att sova i..?
Nøstebarn.no och Janus.no var annars de jag direkt tänkte att jag sett pyjamas hos, men de har nog bara hel pyjamas, tror jag.
Men hur vet man om det är frotté eller trikå då? om det inte står alltså.
Merinoull, är det bra eller?
oj nu såg jag att det INTE ska vara heldräkt men de har tvådelat också
Tack! :)
Min lilla sover också i en pyjamas i merinoull, det är helt fantastiskt! Reglerar temperaturen mycket bra. Jag sover själv i ett underställ i merinoull ibland, bara för att det är så skönt :)
Märket på min lillas pyjamas är Joha. Kolla www.joha.dk där finns även ett häfte som heter Ullguide som går att läsa på nätet. Mycket intressant.
Oj då ursäkta sent svar, har inte varit inloggad på länge. Jag köpte i en butik i vår stad men jag ser att man kan köpa här på nätet. www.abelspendabel.com/index.do