• Kitt

Vad kosta din vinter jacka?

ja, vad kosta din vinter jacka och var köpte du den? Är själv på jakt efter en ny och blev bara nyfiken! :)

• Svar på tråden Vad kosta din vinter jacka?
  • Spexig

Typ 1000:-, en Everest dunjacka från Stadium, den har jag haft i 4 eller 5 år.

• idiblon yes

Den kostade 79,50:- på Ge-Kås.

FL är guld.
  • AlexanderBubben
    AlexanderBubben skrev 2010-10-17 09:14:25 följande:
    239 kronor, 288,50 med PF-avgift! Då använde jag studentrabatt på Ellos. Utan någon rabatt så kostar den 399 kronor. Här är jackan:

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...#
    Och då räknade jag inte med frakt och PF-avgift i de 399 kronorna förresten, då den hamnar väl på ca 500 kronor.
  • tideloo

3500 peak performance,köpt på mq.haft den två år å den ska jag ha i år med,man kan ta bort en del så funkar den som vårjacka också!

• Sophia22

4000:- En peak performance, dun jacka.. Finns att köpa på Peak performance på birger jarls gatan

• 4 grabbar

450kr från hm med 25% rabatt

Karma slår tillbaka - gott som ont
  • SsandraAA

7000kr en woolrich jätte varm;)

• Kitt

Har hittat några på inter sport, men blir snål när det börjar närma sig 1500-2000. :) det börjar bli kallt me tunn jacka nu, så ja får hitta en snart..

• viseversa

500kr på igorsport. Var 50-70% off på allt i butiken har jag för mig. Så den hade väl kostat ca 1000kr annars. Är jättenöjd.

Den går nämligen att knäppa över magen vilket min gamla inte gör(är gravid nämligen) Så att hitta en jacka som inte bara passade en tjockis utan även en GRAVID tjockis var guld värt! =)

Inget speciellt med den annars. en vanlig svart jacka liksom. Inga krusiduller eller annat krafs=) Mend en är väldigt skön iallafall=) 

Svar på tråden Vad kosta din vinter jacka?