• mellieB

Liggunderlag till vagn?

Hej, min son ska snart börja dagis. Då vill de att han ska ha liggunderlag i vagnen.. Men hittar inte de nånstans? Tips nån?

• Svar på tråden Liggunderlag till vagn?
  • sarsparis

Sittdyna menar de nog, finns i alla barnaffärer, fast det allra bästa är att ha en fårfäll i vagnen, varmt och gott.
    Vad har ni för vagn?

• madremia

Jag tror också att de menar det, förstår bara inte varför? Jag har aldrig hört talas om att dagispersonalen har åsikter om det, det bestämmer man väl själv?

Hursomhelst, här finns fina sittdynor: maxibusius.blogspot.com

• Dr Mupp

Köp en fårfäll.

If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • mellieB

De ska nämligen sova ute varje dag så de tycker de e är bra.. men vi har ju en varm åkpåse.. dock kan man inte ta på han bältet genom den.. Fårfälla då.. vart kan man köpa de?

• sarsparis
    mellieB skrev 2010-10-17 12:51:08 följande:
    De ska nämligen sova ute varje dag så de tycker de e är bra.. men vi har ju en varm åkpåse.. dock kan man inte ta på han bältet genom den.. Fårfälla då.. vart kan man köpa de?
    Fårfäll finns i babyaffärer, varför går det inte att ta på selen i åkpåsen? alla åkpåsar brukar ju ha hål så man kan dra igenom selen. vi har haft fårfäll i vagnen året om, när det är kallt värmer den och när det är varmt kyler den.
Svar på tråden Liggunderlag till vagn?