Någon med erfarenhet av Fitline??
Har precis varit på en informationsträff om Fitline o ska prova deras produkter.
Någon här som dricker det o vill dela med sig av sina erfarenheter?
Har precis varit på en informationsträff om Fitline o ska prova deras produkter.
Någon här som dricker det o vill dela med sig av sina erfarenheter?
Inte nån..?
Vad är det?
Det är pulver man blandar ut i vatten o dricker morgon o kväll. Ska göra underverk för problem magar, eksem o dålig sömn bland mycket annat. Har druckit det nu i snart 4 månader o känner stor skillnad. Vore så kul o hitta fler som använder det o jämföra lite! :)
Hejsan!
Jag använder det också och har använt det i ca 1,5 månader och jag känner liten skillnad i alla fall huden är bättre och min mage också. Vet att syrrans mensverk har avtagit och mamma som har haft problem med pirrningar i benen har också avtagit. Det är en bra produkt och deras hudprodukt också.
Kul med nån mer som använder det! Jag har haft det i fyra månader nu o jag har nog aldrig varit så här frisk som jag varit sista tiden ;) Det är den största skillnaden. Sen är magen bättre oxå, men i hyn märker jag ingen skillnad. Synd att det är så dyrt :/
Jag och min familj använder Fitline och det har vi gjort i 4 månader nu. Vi mår kanonbra - sover bättre och är piggare.