• Emma91

Bi/homo någon?

Någon som vet några bra chatsidor för bi / homo som är gratis förutom QX?
    eller är det någon har som är bi eller homo som vill prata :) ?

• Svar på tråden Bi/homo någon?
  • Anonym (Frugan)

Vet inte riktigt om jag är bi, men tanken på att ha sex med en tjej tänder mig något enormt. Jag och min man letar efter en tjej att ha lite kul ihop med;)

Kanske intresserad?

• Miss CY

Jag är lesbisk...Jag älskar att prata...So Shoot!

• Anonym (mammatill2)

jag är upptagen.Bi.Väldigt nyfiken.Hittar jag någon som det funkar med,händer det nog inom en snar framtid.Prata kan jag gärna göra.

• Love family

jag är singel och lesbisk.
    www.qx.se

Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
  • i n k o g n i t o
    Anonym (Frugan) skrev 2010-10-25 00:48:20 följande:
    Vet inte riktigt om jag är bi, men tanken på att ha sex med en tjej tänder mig något enormt. Jag och min man letar efter en tjej att ha lite kul ihop med;)

Kanske intresserad?
    Visst, för alla vi bisexuella brudar gillar ju att ha sex med vem fan som helst i experimentsyfte.
    Endast galningar tar sig själva på fullständigt allvar.
  • upyours
    i n k o g n i t o skrev 2010-11-23 05:57:59 följande:
    Visst, för alla vi bisexuella brudar gillar ju att ha sex med vem fan som helst i experimentsyfte.
    Snacka om lättstött. Hur fan kunde du dra den slutsatsen ur hennes inlägg?
    Det är nästan roligt jämt
  • Queentizzan

Jag e bi och snackar gärna lite dynga :P

• Love family

mycket fördomar om bi sexuella tyvärr. Jag har varit öppet hs 11 år drygt ocg jag är trygg i det. hur är det för er?

Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
Svar på tråden Bi/homo någon?