tatuering och bristningar?!!
Någon här som tatuerat på bristningar?
Går det ens?
Går i tatuerings tankar och vill ju ha en delvis över magen, på sidan upp men har bristningar där och undrar om det påverkar taueringens utseende?
Må gott!
Någon här som tatuerat på bristningar?
Går det ens?
Går i tatuerings tankar och vill ju ha en delvis över magen, på sidan upp men har bristningar där och undrar om det påverkar taueringens utseende?
Må gott!
Hej
Jag gjorde en tatuering över magen och uppåt för att täcka över bristningarna efter barnen.
Jag har en riktigt duktigt tatuerare men t.o.m han sa att det va svårt.
Och det gjorde riktigt ont med tanke på att nerverna inte har dött som vid ett vanligt ärr.
Men nu efteråt så är jag skit nöjd!
Stärkte självförtroendet också, eftersom jag inte har varit helt bekväm med bristningarna.
Men om jag va du skulle jag hitta en bra tatuerare som du litar på
Lycka till
Tack för svaret.
Ja det känns som en bra ide att ta blicken från dem och fokusera på tatueringen istället.
Har du någon bild du vill dela med dig??
För jag är väldigt nyfiken på hur det blev.
Tack!
Lagt upp en bild på mitt bildgalleri, kika in där.
Däremot är kvaliteten inte så bra på kortet. I verkligheten ser det mycket bättre ut. ; )
det jag kan säga är att det gör förbannat ont att tatuera på ärr-vävnad :(
Lagt upp en bild på mitt bildgalleri, kika in där.
Däremot är kvaliteten inte så bra på kortet. I verkligheten ser det mycket bättre ut. ; )
Jag har MASSOR med bristningar tom. efter en operation där jag skar bort en massa. en tatuerare jag pratade med sa att det skulle gå bra, men man kan naturligtvis inte göra för mycket detaljer och skuggningar som på vanlig hud. nu går jag i tankarna att kombinera tatuering med en cauterybranding. får se hur det blir. först ska jag sträcka huden lite ytterligare och så måste ju det få läka med.
Tatuerat över många ärr på kroppen och det gör ont, va beredd på det.
smärtan är jag inte rädd för, har misshandlat min kropp med diverse grejer sen tidigare =) har du nån bild?
åh, vad fint! det är lite bristningar/ärr (?) i huvudet på fisken bara som man ser. har du möjligtvis nån förebild? Är nyfiken på hur de skuggade områdena såg ut innan.
ett ord: WOW!!! grymt bra tatuerare.
verkligen superfint