• Anonym (Utomlands o sex)

Thailand- sex, Vietnam.. tjejer vad tycker ni?

Hur tycker ni om att ha sex med Thaitjejer o Vietnamesiska, ni
    MÄN?
    ta.små, trevliga- bryr ni er om att de träffar er för brödfödan o har ont i livmodern efteråt- hur kan ni njuta av det?Det är en ren j-a lögn allt om orgasm mm?
    Fattar inte-samma visa varje gång- många åker utomlands o ska göra "det"-  m en hora...
    Hur kan ni tro på dessa lögner?

• Svar på tråden Thailand- sex, Vietnam.. tjejer vad tycker ni?

hm, vi tror de tycker vi är trevligareän något pucko o så dricker man en drink tillsammans- bättre än att vara hungrig

Anonym (Utomlands o sex) skrev 2010-10-18 20:37:29 följande:
    hm, vi tror de tycker vi är trevligareän något pucko o så dricker man en drink tillsammans- bättre än att vara hungrig
    tänker ni så?
  • Anonym (oups!)

Oups ts, nu blev det lite tokigt va?

Eller du är personlighetsklyvd och talar med dig själv?  

ja, ung så- 

kollat på andra sidor-rakt av sagt o gjort-folk bryr 0,0%. De skiter i hennes situation fast hon ligger stel som en fisk-
    Svenskar är ganska allmän bildade
    o dev et om att ju mindre man är i växten ju längre ned ligger livmoderstappen- skit samma då eller?
    Fattar noll..maktspel?

• Anonym (V)
    Anonym (Utomlands o sex) skrev 2010-10-18 20:44:13 följande:
    ju mindre man är i växten ju längre ned ligger livmoderstappen- skit samma då eller?
    Fattar noll..maktspel?
     Hrm? Så kortväxta har ständigt ont av samlag?
    Jag mäter inte ens 16O och märker in av att min man dunsar in i min livmoderstapp.. XD

Visst är det hemskt att folk utnyttjas sexuellt, men det är väl knappast endast i thailand och vietnam
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-18 20:46:00 följande:
    Vad är detta?
    En monolog.
  • KatjaKinky

jag och en sexpartner va i kambodja för ett par år sedan. han hade varit i asien flera gånger och fastnat för kambodja.

kan inte säga att jag ångra resan. men visst förstår jag att man kan tvivla på sig själv när man åker runt jordklotet för att utnyttja fattiga tjejer sexuellt. men det va väldigt spännande och en riktig ego tripp.

rätt eller fel struntar jag i. jag tyckte själv om det. och då har jag själv sålt sex i sverige så jag kan förstå lite av hur utlämnade dom tjejerna är som jobbar i länder som kabodja, thailand, vietnam osv. när pris och aktiviteter görs upp ovanför huvet på dom.

Svar på tråden Thailand- sex, Vietnam.. tjejer vad tycker ni?