Duschsex
Hej hörni!
Vill slå ett litet slag för duschsexet.
Jag hade en så fruktansvärt mysig gårkväll, var hos min pojkvän och skulle ta en värmande dusch efter middagen sådär. Ropade dit honom och frågade om han ville duschhångla - han var inne i kabinen på 10 sekunder. Det var så otroligt härligt och fint att känna närheten och varandras kroppar under det varma strömmande vattnet. Den sensationen hade jag ärligt talat inte ens föreställt mig.
Vi kysstes och smektes och tvålade in varandra, och kyssarna blev hetare, han vände mig mot väggen och tog mig bakifrån, utstuderat plågsamt och passionerat långsamt, under tiden han smekte mina bröst och resten av min kropp med tvållödder.
Det blev den längsta dusch jag någonsin tagit (föga miljövänligt kanske), och vi hann ha sex två och en halv gång, innan vi fortsatte i sovrummet...
vill helt enkelt säga, innerligt, prova duschsex ni som inte gjort det! Eller bara locka in partnern i duschen, enbart att mysa där tillsammans är en sådan närhetskick och dessutom väldigt romantiskt och ett sjukt skönt förspel! Eller bara ett sätt att visa kärlek på.
Do it! Och skriv gärna här om ni får angenäma resultat