• Tr0ust

Ha sex till porr? Vad anser ni?

Måste bara få skriva av mig lite...

ÄR det "normalt" , eller normalt, det bästämmer man väl själv, men vad anser ni om att ha sex till porr?

Detta kanske låter jätte dumt...

Men t ex. om min sambo vill ha sex samtidigt som vi ser på porr, då känner jag att jag inte räcker till. ÄR det normalt? Eller hur tänker ni?

Tack..

• Svar på tråden Ha sex till porr? Vad anser ni?
  • Nyfiken gul

porrfilm brukar funka här som lite "förspel" - och sen medans vi ägnar oss åt varandra och har sex så brukar filmen stå på i bakgrunden .

Upplever det inte alls som nån slags romantikdödare eller så, snarare tvärtom...

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (hmm)

jag har aldrig tänkt på det på det viset, själv älskar jag att ha sex till porr, det blir en extra input som kan hålla mig tänd och våt hur länge som helst, underbart att få komma upp emot en tio gånger under en film! dock var det ju jag som föreslog det första gången, så det är kankse där skillnaden ligger...

• Anonym

Har väl hänt att jag har haft, men koncentrationen ligger inte på filmen när vi väl "satt i gång"

Är väl varken mer eller mindre normalt än andra sexlekar-sexleksaker-sexgrejjer

• Anonym

Jag (tjej) tycker det är upphetsande att ha sex till porrfilm! både jag och min sambo blir upphetsade av det och sexet är riktigt bra! Känner inte alls att jag inte räcker till för min partner. Men hela stämningen blir bättre med att ha en porrfilm igång.. Du kan ju välja en film om det är någon/något du föredrar själv..

• Anonym (tjej)

Vi har haft sex till mjukporr en gång. Mest på mitt initiativ faktiskt. Det var lite kul och det fick mig absolut inte att känna att jag inte räckte till. Men om killen vill ha porr på varje gång hade jag nog kännt som du.  Men sex till porr någongång ibland kan vara lite kul och omväxlande tycker jag. Hur ofta ber han om detta TS?

• Alexandra84

Där måste man känna efter vad som känns bekvämt för dig!
    OM du inte tycker det känns okej så säg ifrån.

Jag gillar det. Har det gärna som förspel, och det får gärna va på under sex och efter

• Tr0ust

Nyfiken Gul.

Ja, visst. Som förspel... Men att se på porrfilm, samtidigt som om man har sex?

Tack för ditt svar :) uppskattas verkligen!

• Tr0ust
    Anonym (tjej) skrev 2010-10-18 21:54:53 följande:
    Vi har haft sex till mjukporr en gång. Mest på mitt initiativ faktiskt. Det var lite kul och det fick mig absolut inte att känna att jag inte räckte till. Men om killen vill ha porr på varje gång hade jag nog kännt som du.  Men sex till porr någongång ibland kan vara lite kul och omväxlande tycker jag. Hur ofta ber han om detta TS?
    Jaha okej.

Ber inte om det. Första gången han gjorde detta idag. Men antar att det är lite svartsjuka bakom det hela. Vet inte :/ Tack för ditt svar
  • Slacker

Vi har porr på ibland, men vi brukar inte koncentrera oss så mycket på filmen under själva akten. Fast igår hade vi sex till Ghost Hunters, lite uddaSkrattande
    Det är upp till var och en vad man gillar och så vidare.
    Vill man olika får man turas om och lida en gång var!

• Nyfiken gul
    Tr0ust skrev 2010-10-18 21:58:57 följande:
    Nyfiken Gul.

Ja, visst. Som förspel... Men att se på porrfilm, samtidigt som om man har sex?

Tack för ditt svar :) uppskattas verkligen!
    alltså man tittar ju inte aktivt när man har sex - filmen får stå på i bakgrunden och man snabbkikar kanske nån glutt medan man ändrar ställning eller om man hör något särskilt som verkar hända i filmen.

porrfilmen är inte det centrala i samlaget - men en lusthöjare och en kul ide, precis samma sak med att man drar på sig höga klackar eller ett par nätstrumpor tex...
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Ha sex till porr? Vad anser ni?