• LindaB78

Vad har ni för erfarenheter av olika köksleverantörer?

Vi ska renovera köket och tittar nu runt på olika leverantörer.
    Det kommer inte att bli IKEA  eftersom deras mått inte funkar och jag gillar inte riktigt deras lådor. Kvik går bort eftersom vi måste ha max 90cm i bänkhöjd pga av bänk under fönster (kvik har 95cm). Epoq (Elgeganten) känns ranliga och Noblessa plastigt. Men vad har ni för erfarenhet av de många andra?
    Marbordal, Ballingslöv, Puustelli, Vedum, Haga köket, Sentens, Myrsjökök, hth....

och har andra bra tips och ideér tas tacksamt emot!

• Svar på tråden Vad har ni för erfarenheter av olika köksleverantörer?
  • Linda1976

Ballingslöv är superbra, men onödigt dyrt Dock var det det som ingick när vi byggde hus 2003.

Vitvaror rekommenderar jag Siemens eller Bosch. INTE Whirlpool. 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Ilus

Vi ville ha massivt trä i våra luckor och har ett gammalt hus så allt går inte att ha i standard mått!

De som servade bäst och var kundinriktade var "Crown" - dessutom hade de kontor i vår närhet! Vi är toppennöjda med dem och deras bemötande och produkten!

• Kakgumman

Kollat Kvik?
    Vi har Ikea och är supernöjda.
    Våra vitvaror är Miele och är toknöjda med de med!

• LindaB78
    Kakgumman skrev 2010-10-19 15:07:00 följande:
    Kollat Kvik?
    Vi har Ikea och är supernöjda.
    Våra vitvaror är Miele och är toknöjda med de med!
    Kvik och IKEA funkar som sagt inte för oss.
  • flixflax

Hade Bauformat tror jag det hette. Flyttat nu tyvärr. Sjukt bra, snyggt som tusan och massa olika lösningar.

• sega råttan

HTH har vi. Har varit jättenöjda med dem. Bra lösningar och superbra service.

• Susanne905

Marbodal hade precis de lösningar vi sökte när vi valde kök. Bra kvalitet och bra service.

Svar på tråden Vad har ni för erfarenheter av olika köksleverantörer?